Jurgen's Great White - Nieuwe foto's p22
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog even volhouden Jurgen! Komt vast weer goed.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo, ook weer even bijgelezen hier...balen kerel, van je nieuwe ride
Maar goed, je hebt m bijna weer terug en bij Greg doen ze vast een goede job!
Ff volhouden nog!

Maar goed, je hebt m bijna weer terug en bij Greg doen ze vast een goede job!
Ff volhouden nog!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Zo maar even beginnen met af te stoffen zeker 
Begin April eindelijk de great white terug gehad. Heeft toch een maand en half weggeweest.
Maar hij is weer spik en span.
Daarjuist ook maar even wat foto's getrokken, Mats vroeg er al een tijdje achter. Dus doe ik dat maar eens. Maar eerst ff door de wasstraat was hij was tamelijk dirty na ons ritje na een stortregen door het veld. Ik moet zeg zelfs zonder All4 trekt hij zich er goed door, al heeft hij nog wel winterbanden erop zitten.

Oh ja en dit stond bij de carwash
Alsof ze er iets mee willen zeggen 

En dan ook nog een mijlpaaltje
Maar we zitten weer 499 km verder.

Begin April eindelijk de great white terug gehad. Heeft toch een maand en half weggeweest.
Maar hij is weer spik en span.
Daarjuist ook maar even wat foto's getrokken, Mats vroeg er al een tijdje achter. Dus doe ik dat maar eens. Maar eerst ff door de wasstraat was hij was tamelijk dirty na ons ritje na een stortregen door het veld. Ik moet zeg zelfs zonder All4 trekt hij zich er goed door, al heeft hij nog wel winterbanden erop zitten.

Oh ja en dit stond bij de carwash

En dan ook nog een mijlpaaltje

Maar we zitten weer 499 km verder.

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Ja ik weet het, maar ik ben op zoek naar zomervelgen. Maar 1. is er verdomd weinig keus voor de CM en 2. degene dat ik mooi vind kosten 3K...Ivo schreef:Goed om die mooie Countryman weer in volle glorie te zien!Gave pics!
![]()
Maareh, winterbanden?Je weet dat het bijna juni is, toch?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Goed om te zien dat die weer netjes gemaakt is
En die poster is geniaal
Veel plezier weer Jurgen! en succes met vinden van mooie (en betaalbare) wielen

En die poster is geniaal

Veel plezier weer Jurgen! en succes met vinden van mooie (en betaalbare) wielen
Onze sponsors