Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Er lagen wat losse poets spullen in, en had me bank ingeklapt,
Overigens woon ik op het platteland, en was ik hem echt wanneer het mooi weer blijft, zodat de lak tip top blijft met weinig krassen,,
En zo vies is ie niet
voor een auto die altijd buiten staat naast een zand boeren veld
------------------------------------------------------
@koosie !!
Vandaag tel gehad !! Beek zei dat alles weg was, hij liep als een zonnetje !!
Geweldig
Straks even ophalen
Overigens woon ik op het platteland, en was ik hem echt wanneer het mooi weer blijft, zodat de lak tip top blijft met weinig krassen,,
En zo vies is ie niet

------------------------------------------------------
@koosie !!
Vandaag tel gehad !! Beek zei dat alles weg was, hij liep als een zonnetje !!
Geweldig

Straks even ophalen

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Wel beetje flauw om dit te zeggen he...
Ik ben heel zuinig met mijn zwarte lak en behandel de auto als me alles,, ik trap hem echt niet af hoor, en het feit dat me achterbank is ingeklapt, en er wat poets spullen liggen maakt het nog geen opslagruimte,,
Achterbank is ingeklapt, omdat ik geen vriende achterin wil,
Misschien dat ik het verkeerd lees hoor dat je het niet zo bedoelde maar toch,, het is niet echt leuk om dit te lezen terwijl je mega zuinig en onwijs van die auto houd,,
Raymond schreef:Ik zag gisteren zowel Koen als jouw ride staan.
Zag er goed uit. Je mag m inderdaad even poetsen, maar je gebruikt de auto voornamelijk als opslagruimte zag ik.
Wel beetje flauw om dit te zeggen he...

Achterbank is ingeklapt, omdat ik geen vriende achterin wil,

Misschien dat ik het verkeerd lees hoor dat je het niet zo bedoelde maar toch,, het is niet echt leuk om dit te lezen terwijl je mega zuinig en onwijs van die auto houd,,
- MrSmith
- Be Mini
Bericht

Zat je auto zonet ook al te bekijken! Ziet er super netjes uit! super dik ook!
Hoe staat het met de update bij Beek?Dr. Evil schreef:P5ycH0 schreef:Ik hoor een rolbeugel aankomenDr. Evil schreef:Achterbank is ingeklapt, omdat ik geen vriende achterin wil,![]()
![]()
![]()
![]()

Zat je auto zonet ook al te bekijken! Ziet er super netjes uit! super dik ook!
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je weet toch zelf hoe je auto eruit ziet ( jcw remmen,stoelen etc ) . En dat niemand hier een auto afkraakt.
Was idd niet serieus bedoeld natuurlijk ...Dr. Evil schreef:Raymond schreef:Ik zag gisteren zowel Koen als jouw ride staan.
Zag er goed uit. Je mag m inderdaad even poetsen, maar je gebruikt de auto voornamelijk als opslagruimte zag ik.
Wel beetje flauw om dit te zeggen he...Ik ben heel zuinig met mijn zwarte lak en behandel de auto als me alles,, ik trap hem echt niet af hoor, en het feit dat me achterbank is ingeklapt, en er wat poets spullen liggen maakt het nog geen opslagruimte,,
![]()
Achterbank is ingeklapt, omdat ik geen vriende achterin wil,![]()
Je weet toch zelf hoe je auto eruit ziet ( jcw remmen,stoelen etc ) . En dat niemand hier een auto afkraakt.

Onze sponsors