Leather downtubes staan echt perfect bij je Park Lane!
Staat prima zo met het PL dashboard, volledig leer lijkt mij niet echt nodig...
PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag dagje klooien:

De zwarte S zal binnenkort zichzelf wel melden
. Ga nu verder geen gras voor de voeten wegmaaien door meer superpicca's te gaan plaatsen. Vandaag in ieder geval heel hard gepoetst van binnen en buiten. Was heel hard nodig, maar nu staan er 2 wagens te blinken.
Gr,
PP
ps morgen weet ik of het lederen jcw dash door gaat, ff duimen dus

De zwarte S zal binnenkort zichzelf wel melden

Gr,
PP
ps morgen weet ik of het lederen jcw dash door gaat, ff duimen dus
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leather dash is on the way
. Verwacht het deze week te ontvangen
. Natuurlijk geen geduld meer zoals altijd!!!
Ik moet nog ff kijken of ik het zelf ga inbouwen. Ik zit er nu over te denken het te laten inbouwen. De auto gaat toch binnenkort naar de dealer, want die voorruit fluit toch net iets te veel. Meer dan in die zwarte S waar ik in gereden heb. De mijne heeft vrees ik ook het 2006 voorruit kwaaltje die O zo veel mini's hebben. Binnenkort picca's met leather dash
Gr,
PP

Wachten duurt lang lang lang

Ik moet nog ff kijken of ik het zelf ga inbouwen. Ik zit er nu over te denken het te laten inbouwen. De auto gaat toch binnenkort naar de dealer, want die voorruit fluit toch net iets te veel. Meer dan in die zwarte S waar ik in gereden heb. De mijne heeft vrees ik ook het 2006 voorruit kwaaltje die O zo veel mini's hebben. Binnenkort picca's met leather dash

Gr,
PP

Wachten duurt lang lang lang

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tja ik denk ook dat dat leder echt super gaaf zal staan. Zeker icm met chrome line interieur en de al geinstalleerde downtubes. Uiteindelijk heb ik het setje via ebay aangeschaft. Voor schrik niet (260euries
). Misschien wel een bak geld, maar soms wil je iets gewoon hebben en dit is echt zo'n optie die uniek is en niemand heeft. Carboni hebben wel meerdere, maar leder heeft bijna niemand. Lekker chique in de wagen.
Wat betreft het installeren. Ik wil het best zelf gaan doen, Qua gereedschap ben ik aardig volledig, maar ik kan geen goede beschrijving vinden. Alleen de standaard TIS van de dealer, maar die is niet volledig genoeg. Als ik precies weet wat ik los moet halen enz, dan wordt het al een stukje haalbaarder.
Vandaag maar eens de stealer bellen voor het gevalletje met de fluitende voorruit. Probleem is na veel lezen dat een heleboel 2006 mini's een iets te laag geplaatste voorruit hebben, waardoor er onder snelheid/druk lucht doorheen geperst wordt en dat geeft op lage snelheden een fluittoon en op hoge een oorverdovende snerp (vanaf 160 a 170).
Gr,
PP

Wat betreft het installeren. Ik wil het best zelf gaan doen, Qua gereedschap ben ik aardig volledig, maar ik kan geen goede beschrijving vinden. Alleen de standaard TIS van de dealer, maar die is niet volledig genoeg. Als ik precies weet wat ik los moet halen enz, dan wordt het al een stukje haalbaarder.
Vandaag maar eens de stealer bellen voor het gevalletje met de fluitende voorruit. Probleem is na veel lezen dat een heleboel 2006 mini's een iets te laag geplaatste voorruit hebben, waardoor er onder snelheid/druk lucht doorheen geperst wordt en dat geeft op lage snelheden een fluittoon en op hoge een oorverdovende snerp (vanaf 160 a 170).
Gr,
PP