Andor R56 S -> Corbeau
- dreh
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Andor R56 S -> Wheels, K-sport BBK, Oil Cooler
Ongelofelijk vet Andor! absoluut een van mijn favoriete mini's hier, zo ontzettend dik gemaakt en geweldig hoe je voor elk klein detailtje zorgt! hulde

- Andor
- Be Mini
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gelukkig is er een forum, voor tijdens me nachtdiensten
Net even terug zitten lezen en petje af hoor dikke upgrades. En ik vind de wielen erg mooi bij je auto passen 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Weer lekker bezig andor. Ben benieuwd hoe de grill staat!
Als je het stof er af blaast, doe je het goed.
Als je het stof er af blaast, doe je het goed.
- speedy
- NMC Legend
- Andor
- Be Mini
Bericht
Re: Andor R56 S
- Andor
- Be Mini
Bericht
Weet iemand een goede spuiter (liefst in de buurt van Rotterdam) die bumpers in een plastic effect kan spuiten? Een bijzonder mode komt er weer aan namelijk 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
staat er heerlijk bij Andor 8-)
echt een eye catcher
echt een eye catcher
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Inie
- One wheel wonder
Bericht
Re: Andor R56 S -> Spuiter gezocht
Zou je een voorbeeld kunnen plaatsen van wat jij onder plastic effect verstaat?
Ik heb nl geen idee van wat je bedoeld.
Inie
Ik heb nl geen idee van wat je bedoeld.
Inie
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Andor R56 S -> Spuiter gezocht
Ik heb mijn aero set via rob ( mushrob) geregeld. Ziet er goed uit! Geen / weinig verschil met de kunststof delen.
Nice pica's by the way.
Nice pica's by the way.
- Andor
- Be Mini
Bericht
Het gaat om een bumperlip van AC Schnietzel Inie, zal een fototje plaatsen als ik thuis ben.
Thanks Daniel! Zal t m even vragen
Thanks Daniel! Zal t m even vragen

- speedy
- NMC Legend
- Andor
- Be Mini
Bericht
Het is een polyurethaan diffuser nu in glans zwart. Ik wil hem in het plastic effect als in de wielbogen. Wat kleurverschil vind ik prima en zal er altijd wel zijn. Als het verschil me te erg is dan spuit ik de hele plastic reutemeteut ook mee.
(voorbeeld fotootjes)

De rand zit er nu opgekit en ik denk dat ik dat misschien wel zo laat en als het kan dan de bumper in sparkling silver laat spuiten aangezien op de mijne nu lelijke plekjes zitten.
(voorbeeld fotootjes)

De rand zit er nu opgekit en ik denk dat ik dat misschien wel zo laat en als het kan dan de bumper in sparkling silver laat spuiten aangezien op de mijne nu lelijke plekjes zitten.
Onze sponsors