Speedy Coupe JCW
- Marbruin
- Nieuwsgierig
- speedy
- NMC Legend
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Re: Speedy mini coupe FJCW (carbon parts)
Ziet er fantastisch uit man! Ik heb net even je topic door zitten lezen en het is echt een hele dikke MINI.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Prachtige mods, Daiel!
Je bent er een heerlijke auto van aan het maken!

- speedy
- NMC Legend
Bericht
maar heb wel is commentaar gehad van mensen die ik het verkocht heb maar dat ligt aan de plakker en niet aan de folie
dit vind ik toch wel strak zo.
Speedy mini coupe FJCW (carbon parts)
is tov outmotoring tape erg dun maar als je echt kunt plakken dan heb je beter resultaat met dun folie (vooral hoeken)Gp0029 schreef:Daiel wat voor tape gebuik jij om de beltline zwart te maken?
maar heb wel is commentaar gehad van mensen die ik het verkocht heb maar dat ligt aan de plakker en niet aan de folie

dit vind ik toch wel strak zo.

Laatst gewijzigd door speedy op 25 nov 2014, 05:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gp0029
- Mod virus alert!
Bericht
bedankt voor de plak-tips. succes met die dikke mini's hier in dit topic

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Kunnen we niet eens een afspraak maken om jouw plakkunsten los te laten op mijn auto

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ja heb zin om de rest te monteren :-)
ben net een klein kind hoor :-)
ben net een klein kind hoor :-)
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
en aangezien ik ook nog gewoon moet werken is de keuze van vroeg opstaan snel gemaakt 
eerst wat klusjes doen en zodra het licht is sprint ik naar buiten :-D

eerst wat klusjes doen en zodra het licht is sprint ik naar buiten :-D
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Nou alle carbon gemonteerd en vind de scoop zo slecht afgewerkt want je ziet de bevestiging door de scoop heen ..

Blij dat ik hem bij de dealer heb gekocht want die hebben gelijk een nieuwe besteld en gaan die ook nog monteren en deze demonteren als service 8-)
Hoop dat die wel goed is en niet dat alle scoops van carbon dat hebben want dan komt die er niet op!
warme douche voor Dusseldorp Apeldoorn weer.

Blij dat ik hem bij de dealer heb gekocht want die hebben gelijk een nieuwe besteld en gaan die ook nog monteren en deze demonteren als service 8-)
Hoop dat die wel goed is en niet dat alle scoops van carbon dat hebben want dan komt die er niet op!
warme douche voor Dusseldorp Apeldoorn weer.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je bedoelt die hobbeltjes die erin zitten of niet??
Idd wel jammer. Zeker omdat het niet de meest goedkope spulletjes zijn die van Carbon...
Hopelijk dat t goed opgelost wordt.
Idd wel jammer. Zeker omdat het niet de meest goedkope spulletjes zijn die van Carbon...
Hopelijk dat t goed opgelost wordt.
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors