Oscar welkom thuis man.!! ik heb ook nog nagelak staan voor je achter nagels...ossie1972 schreef:Zojuist een bestelling gedaan, voor een koopje:
Tja, als ik straks open schoenen draag, moeten de nagels ook rood gelakt zijn...
Ossie's AB JCW, zie hier de pagina's van FHM maart 2011 p.91
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Voordat deze erop zitten ben ik weer een paar weken verder, mijn monteur heeft het nu rete druk.
De Rota's hoop ik eind volgende week in huis te hebben.
De huidige R85 S-Spokes zijn reeds verkocht.
Idd geduld raakt op...kreeg vandaag een mailtje van SCC dat ze vergeten waren de JCW remmenset op te sturen!denizg schreef:Ja...duurt alleen allemaal zo lang, ik heb niet zo veel geduld als jou Oscar!![]()
Voordat deze erop zitten ben ik weer een paar weken verder, mijn monteur heeft het nu rete druk.
De Rota's hoop ik eind volgende week in huis te hebben.
De huidige R85 S-Spokes zijn reeds verkocht.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Ragnar: De JCW-brakes staan hier klaar voor de montage. En wat zijn die rode klauwen groot!
Alleen mijn monteur is op vakantie dus hier moet ik nog heeel effies op wachten.
Dan s'avonds wat foto's posten. Want daar zitten jullie natuurlijk op te wachten.
@tirex: Daar weet je alles van he?
Alleen mijn monteur is op vakantie dus hier moet ik nog heeel effies op wachten.
Hehe... morgen is V-Day (Velgen dag).Maaij schreef:De Rota's liggen hier op je te wachten. Schiet eens op!!!!
Dan s'avonds wat foto's posten. Want daar zitten jullie natuurlijk op te wachten.
@tirex: Daar weet je alles van he?

Onze sponsors