"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik denk dat ik het ubercool vind staan! En belangerijker is dat jij het mooi vindt toch!
Ik zit zelf ook nog te prakizeren over een coole bestickering, dus je hebt me in ieder geval weer geinspireerd!!!!
Wanneer ga ik hem weer in het echt zien??? Heb alleen de ongemodde versie mogen bewonderen bij Beek
Je bent lekker bezig kerel, keep up the good work!

Ik zit zelf ook nog te prakizeren over een coole bestickering, dus je hebt me in ieder geval weer geinspireerd!!!!
Wanneer ga ik hem weer in het echt zien??? Heb alleen de ongemodde versie mogen bewonderen bij Beek

Je bent lekker bezig kerel, keep up the good work!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Maar je sterren-dash is lekker gewaagd!!! Leuk bedacht
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-

Maar je sterren-dash is lekker gewaagd!!! Leuk bedacht

gr, PC

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
@pc.. wacht me dak maar af

@Ossie.. no worries.. zijn al andere besteld maar wilde het proberen... zonder dremel
misschien ooit een linker kopen en dan rustig dremelen.... nu tenminste een reden om nieuwe te kopen!!
@dick..
vond het wel leuk om eens wat te posten wat dus NIET goed ging!!!
schaam me niet!! 
Coen

@Ossie.. no worries.. zijn al andere besteld maar wilde het proberen... zonder dremel

misschien ooit een linker kopen en dan rustig dremelen.... nu tenminste een reden om nieuwe te kopen!!

@dick..

Coen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Sterrenhemel?
gr, PC

Kijk Coen, dat waardeer ik nu in jou. Altijd weer iets nieuws onder de zon.coendek schreef:@pc.. wacht me dak maar af![]()
Coen

Sterrenhemel?

gr, PC

Onze sponsors