PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymondtroost
- Nieuw Lid
Bericht
Mooi karretje man.. echt gaaf.. Maar ik heb ook nog een vraag, heb je geen last van de drempels? het is gelukkig maar een klein bumpertje en de wielen ztten er vrij kort achter.. maartoch ben benieuwd of je weleens wat raakt.
grt Raymond
grt Raymond
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ik ben er weer 
Heb een aantal mensen even een pm gestuurd om wat recht te zetten.
Ik heb het echt super druk gehad de laatste tijd. Ben ook even een tijdje niet meer thuis geweest i.v.m werk en in deze periode ook geen gebruik kunnen maken van internet.
Wat ik wel grappig vind. Nooit kom ik een NewMINIclub lid tegen en nu ben ik 2x thuis geweest om wat op te halen en kom gelijk 2x een NewMINIclub lid tegen
Alles gaat dus goed. In de tussen tijd nog geen nieuwe mods voor mijn MINI, wel een flinke schade gehad
Stond rustig voor een stoplicht te wachten en ineens botste een auto achter tegen mijn MINI aan
Gelukkig alleen materiële schade dus het kan gemaakt worden.
Misschien kom ik vrijdag wel even naar de Breda meet toe
Moet nu wel een hoop bij-lezen
Maaij

Heb een aantal mensen even een pm gestuurd om wat recht te zetten.
Ik heb het echt super druk gehad de laatste tijd. Ben ook even een tijdje niet meer thuis geweest i.v.m werk en in deze periode ook geen gebruik kunnen maken van internet.
Wat ik wel grappig vind. Nooit kom ik een NewMINIclub lid tegen en nu ben ik 2x thuis geweest om wat op te halen en kom gelijk 2x een NewMINIclub lid tegen

Alles gaat dus goed. In de tussen tijd nog geen nieuwe mods voor mijn MINI, wel een flinke schade gehad

Stond rustig voor een stoplicht te wachten en ineens botste een auto achter tegen mijn MINI aan

Gelukkig alleen materiële schade dus het kan gemaakt worden.
Misschien kom ik vrijdag wel even naar de Breda meet toe

Moet nu wel een hoop bij-lezen

Maaij
Onze sponsors