Blue Chaser's Clubman need more low P262
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb net een mail van velgenonline gehad dat de velgen te leveren zijn voor de Mini ..
Zo even een mail sturen wanneer ik ze kan ophalen ..
Heb intussen al 17 inch dunlop winterrubber gescoort , echt z.g.a.n. meer dan 7 mm profiel

Heb intussen al 17 inch dunlop winterrubber gescoort , echt z.g.a.n. meer dan 7 mm profiel

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Check je wel ff uit welk jaar de banden zijn? Ik ben toen vorige jaar nat gegaan met m'n z.g.a.n. Pirelli Runflats met 7mm... binnen no-time hoogteslag, bleken ze uit 2007 te zijn.. is maar een tip!Blue Chaser schreef:Heb net een mail van velgenonline gehad dat de velgen te leveren zijn voor de Mini ..
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker setje velgen man!! Goed bezig...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooie wieltjes Geer!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal het bouwjaar eens checken
Je bedoeld dat het rubber vergaan is of zacht geworden ..Shag schreef:Check je wel ff uit welk jaar de banden zijn? Ik ben toen vorige jaar nat gegaan met m'n z.g.a.n. Pirelli Runflats met 7mm... binnen no-time hoogteslag, bleken ze uit 2007 te zijn.. is maar een tip!Blue Chaser schreef:Heb net een mail van velgenonline gehad dat de velgen te leveren zijn voor de Mini ..
Zal het bouwjaar eens checken

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker niet achter mijn P.C
En die Rota's jah wat zal ik zeggen , ze zijn nog niet weg .. Waarschijnlijk zullen ze blijven ..
Cheers mate
Ik ben in de zomermaanden altijd afwezig Fred , dan ben ik eigenlijk alleen buiten te vinden .Fred schreef:Lang niet meer van je gehoord man... Dik wintersetje. Wat komt er in de plaats van je rota's?
Zeker niet achter mijn P.C

En die Rota's jah wat zal ik zeggen , ze zijn nog niet weg .. Waarschijnlijk zullen ze blijven ..

Cheers mate

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hhhhmffff kreeg gister dit mailtje :
Beste Gerard,
Na contact met onze leverancier is gebleken dat de door u bestelde velgen niet leverbaar zijn. Wel kunnen wij deze velgen leveren met een rode rand. Een foto van deze velg heb ik in de bijlage zitten. Deze velg kost evenveel als de origineel bestelde velg.
Ik hoop dat dit een geschikt alternatief voor u is.
--
Met vriendelijke groet,
Gino
Online-Velgen B.V.
De Maas 19
5684 PL Best
Nederland
t): +31 (0) 499 377 662
w): www.online-velgen.nl
Zit anders aan deze alternatieven te denken ..

Greetzzzz Geer
Beste Gerard,
Na contact met onze leverancier is gebleken dat de door u bestelde velgen niet leverbaar zijn. Wel kunnen wij deze velgen leveren met een rode rand. Een foto van deze velg heb ik in de bijlage zitten. Deze velg kost evenveel als de origineel bestelde velg.
Ik hoop dat dit een geschikt alternatief voor u is.

--
Met vriendelijke groet,
Gino
Online-Velgen B.V.
De Maas 19
5684 PL Best
Nederland
t): +31 (0) 499 377 662
w): www.online-velgen.nl
Zit anders aan deze alternatieven te denken ..

Greetzzzz Geer
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Helemaal wederzijds maat , en zoals ik zei man ,,,, ik kan ut niet ik kan ut nietstephan schreef:He man goed je weer gezien te hebben enne die dikke S niet weg doen he![]()
Gr Stephan

Onze sponsors