Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik haal mijn spullen bij www.carbonmods.com
Zeer goede service en snelle levering.
Vandaag was het mooi weer om even te rijden met de blauwe en het windsuizen van de lexaan ramen uit te proberen maar ik was niet thuis.
Ik heb ook net gelezen dat een jaarkaart voor de Ring 1350 Euro gaat kosten inclusief tegoedbon van 100 Euro voor Ringworld. Bovendien gaat met videocamera's verhuren op de Ring. Vreemd allemaal maar een kaarkaart voor de Ring ga ik toch wel weer nemen.
Zeer goede service en snelle levering.
Vandaag was het mooi weer om even te rijden met de blauwe en het windsuizen van de lexaan ramen uit te proberen maar ik was niet thuis.
Ik heb ook net gelezen dat een jaarkaart voor de Ring 1350 Euro gaat kosten inclusief tegoedbon van 100 Euro voor Ringworld. Bovendien gaat met videocamera's verhuren op de Ring. Vreemd allemaal maar een kaarkaart voor de Ring ga ik toch wel weer nemen.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind de OZ Superturismo (en Superleggeria) ook een hele mooie velg maar de TD Race Pro vind nóg mooier omdat die nog wat 'opengewerkter' is dan de Superturismo. Volgens mij ontlopen die velgen elkaar qua gewicht niet veel.
De TD heeft wat minder spaken dan de Superturismo en de rand ligt niet zo diep als bij de Superleggeria dus minder poetswerk met de TD's, ze zijn wel wit.
De TD heeft wat minder spaken dan de Superturismo en de rand ligt niet zo diep als bij de Superleggeria dus minder poetswerk met de TD's, ze zijn wel wit.

- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb toch besloten voor de OZ, omdat mijn voorkeur uitging naar een wat "dichtere" velg.
Het kost inderdaad meer tijd qua schoonmaak.
Dat neem ik voor lief, je moet toch wat.
Ik kan me goed voorstellen dat je voor de TD's gegaan bent.
Zeker wat het schoonmaken betreft.
Ik heb toendertijd eerst gekeken naar de TD's. Vond het ook een goede "kandidaat".Berthil schreef:Ik vind de OZ Superturismo (en Superleggeria) ook een hele mooie velg maar de TD Race Pro vind nóg mooier omdat die nog wat 'opengewerkter' is dan de Superturismo. Volgens mij ontlopen die velgen elkaar qua gewicht niet veel.
Heb toch besloten voor de OZ, omdat mijn voorkeur uitging naar een wat "dichtere" velg.
Het kost inderdaad meer tijd qua schoonmaak.

Ik kan me goed voorstellen dat je voor de TD's gegaan bent.

Zeker wat het schoonmaken betreft.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag de velgjes wat gepoetst voordat het echt gaat vriezen 
Ik ben er zeer tevreden mee, origineel wit, schadevrij en weinig gebruikt.
En dat voor 450 Euro.

Ze wegen inderdaad 7,9 kg per stuk. Helaas zal het nog even duren voordat ze op de auto te zien zijn want ik moet eerst de voorste Toyo's oprijden omdat daar druk- en temperatuursensoren in zitten die ik weer wil gebruiken bij de TD's met nieuwe banden. Dat zal dus wel voorjaar worden. Jammer want ik ben zeer benieuwd hoe ze op de auto zullen staan.

Ik ben er zeer tevreden mee, origineel wit, schadevrij en weinig gebruikt.
En dat voor 450 Euro.

Ze wegen inderdaad 7,9 kg per stuk. Helaas zal het nog even duren voordat ze op de auto te zien zijn want ik moet eerst de voorste Toyo's oprijden omdat daar druk- en temperatuursensoren in zitten die ik weer wil gebruiken bij de TD's met nieuwe banden. Dat zal dus wel voorjaar worden. Jammer want ik ben zeer benieuwd hoe ze op de auto zullen staan.
Onze sponsors