oke, ik ging dus om 2 uur weg uit Aalten, omdat ik om 4 uur nog een meeting had op kantoor..
M'n collega belde al dat hij er 2,5 uur over had gedaan vanuit Zwolle, dus ik moest maar vertrekken..
Uiteindelijk om half 4 belde ik hem op dat ik bij Veenendaal reed en het nog aardig doorreed, wel langzamer, maar het ging..
Vlak nadat ik had opgehangen, belandde ik vol in de file bij Veenendaal en heb tot aan Bunnik zwaar vast gestaan..
zelfs zo erg dat ik rustig heb kunnen Whatsappen en toezien hoe mensen sneeuwballen gooiden op de snelweg
Dat kostte me dus nog 2 uur extra..
uiteindelijk was ik om 6 uur thuis, en toen zou de meeting afgelopen zijn..
gelukkig belde ik om 4 uur al, dat ik 4 uur niet ging redden
Leuk die sneeuw, echt, maar als mensen nou gewoon eens normaal (wel voorzichtiger, maar normaal) bleven rijden.. dan is er echt niks aan de hand!
ik ben overal over de linkerbaan geblazen omdat niemand daar reed..
en als je dan aangeeft dat je ergens langs wilt, dan krijg je de meest bizarre gebaren van een man in een Audi dat je rustiger moet rijden (en daar had ie twee handen voor nodig om dat uit te beelden... )
Dikke vinger (letterlijk) en erlangs over de spitsstrook die er net bij kwam
In Oostenrijk ligt 1m80 sneeuw, en daar rijdt iedereen alsof er niks aan de hand is.
In Nederland ligt 5 cm sneeuw, en mensen gaan ineens de helft - of minder - van de toegestane snelheid rijden.