Dave's Turbo R53 Project
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Staat m lekker!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
Ziet er top uit en erg functioneel !
Hopelijk stijgt je eigen AIT niet bij het ontbreken van wat luchtroosters......
Hopelijk stijgt je eigen AIT niet bij het ontbreken van wat luchtroosters......

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze lezen prima af, werkelijk behoorlijk grote getallen en je kijkt er niet continu op.
Ik ga sowieso geen meth rijden, enkel water. Puur voor de veiligheid, ik wil niet hebben dat als mn tank droog staat ik moet vertrouwen op de failsafe van dat systeem. Ook met een lege tank moet ik door kunnen, al dan niet met een hogere IAT.
De sensor plaatsen viel wel mee. Al met al is het behoorlijk wat werk met het dremelen van die roosters, trekken van kabels achter het dash door, plaatsen van de modules en het routen van de kabels van buiten naar binnen. Maar goed, het zit, het werkt en ik ben blij
Klaar voor weer een ritje Engeland in elk geval!
Ik ga sowieso geen meth rijden, enkel water. Puur voor de veiligheid, ik wil niet hebben dat als mn tank droog staat ik moet vertrouwen op de failsafe van dat systeem. Ook met een lege tank moet ik door kunnen, al dan niet met een hogere IAT.
De sensor plaatsen viel wel mee. Al met al is het behoorlijk wat werk met het dremelen van die roosters, trekken van kabels achter het dash door, plaatsen van de modules en het routen van de kabels van buiten naar binnen. Maar goed, het zit, het werkt en ik ben blij

Klaar voor weer een ritje Engeland in elk geval!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Mij ook...Wg15 schreef:De montageplaats kwam mij ook al bekend voorRaymond schreef:Had zoiets volgens mij bij Wg15 ook gezien. Staat erg mooi en helemaal twee!! Prachtig weggewerkt...![]()
Ziet er goed uit Davy!!
Onze sponsors