PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

@Ries
Hier ben ik dus ook bang voor, maar de spaken lopen wel tot de rand door. Nog even over nadenkenducks schreef:Dikke velgen, maar let even op dat met zo'n dikke binnenrand de velg erg klein kan lijken. Coen is ook ooit met zoiets bezig geweest, maar dat zag er niet mooi uit op de auto.
Heb ik al 2x gehad, maar blijven mooie velgenMartin schreef:Ik zou een setje R105 velgen mooi vinden.![]()
![]()
Echt jammer dat het maar 7" zijn, maar dat zijn de JCW velgen ookjbcola schreef:Die Breyton's zijn![]()
Maar alweer maar 7" breed
@Ries
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Vandaag ook maar de tijd genomen om mijn MINI te wassen. In de winter nog geen 1x gedaan, alleen af en toe afgespoten
Was dus echt nodig om het een keer goed te doen. Volgende keer ook maar even kleien
Ik heb ook even mijn groothoeklens getest, valt best tegen om hier mooie plaatjes mee te schieten op 10mm

Volgende week Joey mod en ringen laten spuiten
Was dus echt nodig om het een keer goed te doen. Volgende keer ook maar even kleien
Ik heb ook even mijn groothoeklens getest, valt best tegen om hier mooie plaatjes mee te schieten op 10mm

Volgende week Joey mod en ringen laten spuiten
- maus105
- Bonkey
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Onlangs ook zo'n groothoek op m'n Nikon gehad, een 11-16mm en dat valt idd tegen om het gewenste effect te behalen, het fisheye effect dus.
Ik las gisteren in een boek dat het te maken heeft met de horizon die niet in het midden van je foto mag staan of zo....
Oefening baart kunst
Trouwens met de cropfactor is een 10mm op je Canon eigenlijk 16mm....
Ik las gisteren in een boek dat het te maken heeft met de horizon die niet in het midden van je foto mag staan of zo....
Oefening baart kunst
Trouwens met de cropfactor is een 10mm op je Canon eigenlijk 16mm....
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
maar wat ik zij hoe het in zwart is weet ik niet maar succes met kiezen dude
Greetz BigD
ik weet niet hoe het in het zwart is natuurlijk maar in de kleur die ik ze heb lijken ze juist groterMaaij schreef:Hier ben ik dus ook bang voor, maar de spaken lopen wel tot de rand door. Nog even over nadenkenducks schreef:Dikke velgen, maar let even op dat met zo'n dikke binnenrand de velg erg klein kan lijken. Coen is ook ooit met zoiets bezig geweest, maar dat zag er niet mooi uit op de auto.![]()
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Onze sponsors