De sprintex buis is net klaar, die is groter gemaakt - zowel de opening als de vernauwing is verholpen
Het verloopstuk tussen de sprintex buis en de grote bmw-gasklep is gemaakt
Ze zijn nu de benzineontluchting weg aan het halen, die aangesloten zit op de gasklep, want die heb ik niet meer nodig.
Scott is nu bezig de cat te verlassen en in plaats van de stock-size openingen worden de openingen richting het spruitstuk en de milltek beiden net zo groot als de milltek (2.75 inch) om daar ook geen restrictie te creeeren, wat je normaal wel zou hebben als je puur de uiteindes eraf zou slijpen.
Daarna is het alles terug bouwen, en banken maar - de rest van het werk is namelijk gisteren allemaal al gedaan
Dave's Turbo R53 Project
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb je nu nog de 62 of al de 60 pully erop?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
62, en geen 60.. Te veel hitte
Dat zou ik amper met water en meth gekoeld krijgen.
VEEL water en meth. Het is ook echt noodzaak geweest dat ik aan de aquamist ging, in elk geval zeker bij een 62..
@ Wilcoos: ik heb gisteren meegereden in hun R56, stock S met alleen een tune die ze nog niet af hebben (6 dagen op rij savonds proberen en afstellen) en die was echt snel.. Nummers mocht ik nog niet noemen - maar die waren indrukwekkend. Ze zijn nu ook bezig met zelf een decat te maken. Die worden TIG gelast ipv MIG
Zou er beter uit moeten zien dan de concurrenten 
Ze zijn hier in elk geval ook bezig met turbo's van Owen developments - machtig! Helemaal uitgefreesd, andere schoepen/wielen erin.. CatCam assen en ze gaan uitlaten proberen
Dat zou ik amper met water en meth gekoeld krijgen.
VEEL water en meth. Het is ook echt noodzaak geweest dat ik aan de aquamist ging, in elk geval zeker bij een 62..

@ Wilcoos: ik heb gisteren meegereden in hun R56, stock S met alleen een tune die ze nog niet af hebben (6 dagen op rij savonds proberen en afstellen) en die was echt snel.. Nummers mocht ik nog niet noemen - maar die waren indrukwekkend. Ze zijn nu ook bezig met zelf een decat te maken. Die worden TIG gelast ipv MIG

Ze zijn hier in elk geval ook bezig met turbo's van Owen developments - machtig! Helemaal uitgefreesd, andere schoepen/wielen erin.. CatCam assen en ze gaan uitlaten proberen

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
moet echt mooi zijn om daar een paar dagen rond te wandelen en als die projecten te kunnen bekijken
ik hoop maar dat je veel foto's en filmpjes maakt

ik hoop maar dat je veel foto's en filmpjes maakt

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt goed! Wanneer wordt dit allemaal ongeveer bekend? Ga zelf intercooler, downpipe met sport-cat doen. En heb dan een stukje software nodig.Daveke schreef: @ Wilcoos: ik heb gisteren meegereden in hun R56, stock S met alleen een tune die ze nog niet af hebben (6 dagen op rij savonds proberen en afstellen) en die was echt snel.. Nummers mocht ik nog niet noemen - maar die waren indrukwekkend. Ze zijn nu ook bezig met zelf een decat te maken. Die worden TIG gelast ipv MIGZou er beter uit moeten zien dan de concurrenten
![]()
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee joh, die gaan we sowieso bij lange na niet halen..
Ik zit nu nagenoeg hetzelfde als voorheen, zijn nog net verder gekomen dan 230 wielpk's maar het uiteindelijke doel op 7500 is 300 - of we het halen is niet zeker..
Mapping wordt as we speak aangepast
Ik zit nu nagenoeg hetzelfde als voorheen, zijn nog net verder gekomen dan 230 wielpk's maar het uiteindelijke doel op 7500 is 300 - of we het halen is niet zeker..

Mapping wordt as we speak aangepast

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Laat die vlammen maar komen! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors