Ow en die ring
SPUITEN!
G's project 8 - Dooper Clubman 143hp - JOEY MOD P24!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Nu wachten dat alles terugkomt van de spuiter...
Ik heb al silver bulbs hoor... alleen zaten in deze pinkers nog oranjeBlont-007 schreef:So hé dit is echt gaaf!
Steek gelijk een silver bulb knipperlampje dan is het helemaal compleet!
![]()
Me Like!

Nu wachten dat alles terugkomt van de spuiter...

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Net de onderdelen terug binnen... vnvnd terug knutselen!

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja zeg jullie zijn me wel voor e...
met tranen in de ogen ga ik inderdaad over een paar weken afscheid moeten nemen van m'n kindje...
... heb hem vandaag officieel verkocht...
Gelukkig hou ik de recaro's alsook m'n koplampen bij voor het volgende projectje... van zodra ik daar nieuws van heb zullen ook jullie het als 1e horen!
Nu ik denk nog wel dat ik de koplampen vnvnd even ga monteren hoor! Is toch in 1 wip op de auto gezet (in elkaar steken gaat minder snel gaan vrees ik lol)

met tranen in de ogen ga ik inderdaad over een paar weken afscheid moeten nemen van m'n kindje...

Gelukkig hou ik de recaro's alsook m'n koplampen bij voor het volgende projectje... van zodra ik daar nieuws van heb zullen ook jullie het als 1e horen!
Nu ik denk nog wel dat ik de koplampen vnvnd even ga monteren hoor! Is toch in 1 wip op de auto gezet (in elkaar steken gaat minder snel gaan vrees ik lol)

Onze sponsors