2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Veren zijn besteld, Spacers liggen hier ook al, maar ik moet nog achter bouten. Eerst nog uitzoeken welke bouten ik nodig heb 
@maus: komt wel goed hoor, deze zal ook wel vet worden. Het jeukt erg om al de voorbumper van het aeropakket te kopen, maar ik wacht liever tot het hele pakket beschikbaar is.

@maus: komt wel goed hoor, deze zal ook wel vet worden. Het jeukt erg om al de voorbumper van het aeropakket te kopen, maar ik wacht liever tot het hele pakket beschikbaar is.
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk niet dat het ingestelde punten zijn. Kan mij niet voorstellen dat er zoveel nuttige voorzieningen op een weg zitten. Misschien geeft hij zo de hectometers aan?! Of hij checkt zo of je nog wel op de route rijdt en dat hij dan geen andere route hoeft te berekenen?!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
kijk even in mijn topic.... KLIK pagina 14 in het midden.
de bouten voor 15mm spacers zijn 43mm (28+15=43) R55 en R56 (1,90 euro p/st)
Kees
Jurgen,Jurgen schreef:Veren zijn besteld, Spacers liggen hier ook al, maar ik moet nog achter bouten. Eerst nog uitzoeken welke bouten ik nodig heb
kijk even in mijn topic.... KLIK pagina 14 in het midden.
de bouten voor 15mm spacers zijn 43mm (28+15=43) R55 en R56 (1,90 euro p/st)
Kees

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
die sterren zijn eigenlijk 2 driehoeken die toevallig ondersteboven op elkaar staan.
het betekent dat je via tmc doorgekregen hebt dat er ofwel werken zijn, of er is file, of vertraagd verkeer. Afhankelijk van wat het precies is komen de driehoeken op de weg voor in groepjes van 1, 2 of 3. |>|>|>
Aan het begin of het einde van de 'wegversperring' staat er ook een icoontje dat aangeeft wat er gaande is, werken, vertraagd, ...
Dat ze er als sterren uitzien komt doordat het in 2 richtingen is dat er 'iets' aan de hand is.
het betekent dat je via tmc doorgekregen hebt dat er ofwel werken zijn, of er is file, of vertraagd verkeer. Afhankelijk van wat het precies is komen de driehoeken op de weg voor in groepjes van 1, 2 of 3. |>|>|>
Aan het begin of het einde van de 'wegversperring' staat er ook een icoontje dat aangeeft wat er gaande is, werken, vertraagd, ...
Dat ze er als sterren uitzien komt doordat het in 2 richtingen is dat er 'iets' aan de hand is.
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht

Ik ook naar dat aeropakket, maar het zal dan pas voor juli zijn vrees ik...
Ja idd heb ik ook, ale ik heb wel al meer keren voorgehad dat hij het juist heeft, maar vaak geeft hij het niet aan als het wel zo is (zeker bij kleinere wegen) en geeft hij het aan als het al niet meer zo is...GeoBem007 schreef:En dat is niet erg accuraat. Ik heb nog maar 1x voorgehad dat het effectief klopte dat er vertraging was.
Maar voor de rest, zelden correct..
Ben benieuwd naar het Aeropakket!

Ik ook naar dat aeropakket, maar het zal dan pas voor juli zijn vrees ik...
Onze sponsors