Als je de foto's zo ziet ga je hem echt missen straks maar de reden dat je hem weg doet is begrijpelijk , als je maar wel op het forum blijft rondhangen en in de toekomst weer een mini aanschaft
ik heb ook een huisje gekocht anders had ik hem overgenomen van je blijft de mooiste van het forum vind ik dan
in me coopertje gaat ik het wel redden met me huisje, maar er moet dik geld bij als de mijne verkocht is en dat kan ik nu niet opbrengen...helaasssss!!!
Peter heeft het mooi gezegd, het is zonde idd, maar heel erg begrijpelijk. Gewoon lekker samen met je vriendin van jullie huisje genieten, een auto kan altijd wel weer. Je blijft gewoon een mini lid, hopelijk vind je later terug een leuke mini die je op smaak kan brengen.
als je graag goedkoper wilt rijden.dan ga je toch gewoon voor een one of cooper kijken.aerokitje erop spacers dikke wielen en klaar is kees
ik denk echt niet dat het zoveel meer qua prijs scheelt.misschien wat in aanschaf omdat mini van die achterlijke prijzen hanteert
kom maar snel weer terug jp
Komt goed Maus! Ik kijk nog wel eens op het forum maar is echt veel minder geworden. Komt gewoon dat ik helemaal gek wordt als ik hier al die lage sjees kezen ziet! En vooral zo'n bonkey Bij mij zit er de sticker wheelgap kills nog op maar kills is weinig te bekennen Het lijkt wel 35cm
Maar ik ben er weer mee bezig wellicht weer een R50 cooper Als ik eerlijk ben was ik toch meer gecharmeerd van het oudere type! Terwijl dit veel meer comfort is