Ossie's DS R56 S Chili, update @ pag.39
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja het "vliesje" hoort erafgehaald te worden, en ja veel mensen vergeten dat. No big deal blijkbaar. 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo te horen weer lekker bezig geweest Oskar!! 
nou nog eens zien of dat ook daadwerkelijk zo is.....

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Finaly! Back on the ground.
Vanmorgen een afspraak bij Beek. Mijn oude (2500km) KWv1 schroefset van de R50 zit nu onder mijn R56S.
Het heeft nog wel wat hoofdpijn gehad...
Van Coendek heb ik 2x pasbussen gekregen om de achterste schokbrekers passend te kunnen monteren en dat ging meteen goed.
Alleen toen de voorkant. De kop van de stabilisatie stang paste niet op de houder van schokbreker. De houder zat ruim 3cm lager van mijn originele stabilisatie stang.
Shit, wat nu...Gelukkig heeft Klaas heeft dit opgelost met een Alta stabilisator verbinder die verstelbaar is, welke eigenlijk geschikt is voor een R53.

Op deze manier is de zaak weer perfect in orde gemaakt door Beek.

Vanmorgen een afspraak bij Beek. Mijn oude (2500km) KWv1 schroefset van de R50 zit nu onder mijn R56S.
Het heeft nog wel wat hoofdpijn gehad...
Van Coendek heb ik 2x pasbussen gekregen om de achterste schokbrekers passend te kunnen monteren en dat ging meteen goed.
Alleen toen de voorkant. De kop van de stabilisatie stang paste niet op de houder van schokbreker. De houder zat ruim 3cm lager van mijn originele stabilisatie stang.
Shit, wat nu...Gelukkig heeft Klaas heeft dit opgelost met een Alta stabilisator verbinder die verstelbaar is, welke eigenlijk geschikt is voor een R53.

Op deze manier is de zaak weer perfect in orde gemaakt door Beek.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel dik Os, staat super op z'n poten
Ik heb nog een carbon scoop liggen, is dat wat voor jou?

Ik heb nog een carbon scoop liggen, is dat wat voor jou?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Om goed te doen moet ik heel mn beltline opnieuw plakken
Ohja, dikke dikke dikke bak! Can't wait om de mijne ook dichter bij moeder Aarde te laten plakken!
Eigenlijk wel. Na een tijdje begint dat hier en daar los te komen en dat ziet er verschrikkelijk uit, omdat het vliesje dusdanig 'vergaan' is dat het er eigenlijk niet goed afkomt.Marcel Always Open schreef:Ja het "vliesje" hoort erafgehaald te worden, en ja veel mensen vergeten dat. No big deal blijkbaar.
Om goed te doen moet ik heel mn beltline opnieuw plakken

Ohja, dikke dikke dikke bak! Can't wait om de mijne ook dichter bij moeder Aarde te laten plakken!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors