Mini Cooper Cor- Bonnet Eyes - pag 27
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Cor
- Be Mini
Bericht
vandaag begonnen met de binnendeurgrepen van de mini.
was een heel klussie om ze eraf te krijgen,
want de deurgrepen zaten aan de achterkant van de panelen,
vastgeseald doormiddel van dat het in elkaar was gesmolten.
dus de soldeerbout erbij ,om alles netjes los te smelten.
alle delen zwart gespoten ,en nu drogen en dan kan het paneel morgen weer in elkaar worden gezet.
hier wat foto's van de bestuurders kant.

.
.
.
.
was een heel klussie om ze eraf te krijgen,
want de deurgrepen zaten aan de achterkant van de panelen,
vastgeseald doormiddel van dat het in elkaar was gesmolten.
dus de soldeerbout erbij ,om alles netjes los te smelten.
alle delen zwart gespoten ,en nu drogen en dan kan het paneel morgen weer in elkaar worden gezet.
hier wat foto's van de bestuurders kant.

.
.
.
.
- Martijnst1990
- Nieuw Lid
Bericht
Zo Cor, heb je hele topic gelezen inmiddels. Je maakt er echt werk van en zo snel ook allemaal
Deurpanelen worden ook erg mooi zo, word een mooi geheel.
Leuk je ontmoet te hebben gister en nog bedankt voor de grille, hij zit er inmiddels in

Leuk je ontmoet te hebben gister en nog bedankt voor de grille, hij zit er inmiddels in

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
En alweer lekker bezig geweest Cor!! 
Orciari's staan em goed, ik had persoonlijk het roostertje zwart gelaten, zeker bij ou auto, waar blauw veel word afgewisseld met zwart

Deurpanelen zien er ook lekker uit zo!!

Orciari's staan em goed, ik had persoonlijk het roostertje zwart gelaten, zeker bij ou auto, waar blauw veel word afgewisseld met zwart

Deurpanelen zien er ook lekker uit zo!!

- Cor
- Be Mini
Bericht
en toevallig dat jou mini ook dezelfde kleur blauw is als de mijne.
kan je ook nog veel aan modden.
was zeker even leuk je ontmoet te hebben,Martijnst1990 schreef:Zo Cor, heb je hele topic gelezen inmiddels. Je maakt er echt werk van en zo snel ook allemaalDeurpanelen worden ook erg mooi zo, word een mooi geheel.
en toevallig dat jou mini ook dezelfde kleur blauw is als de mijne.
kan je ook nog veel aan modden.

- Martijnst1990
- Nieuw Lid
Bericht
haha het is helaas niet mijn Mini maar die van mijn moeder en ik zie het er niet van komen dat ze er veel aan wil gaat veranderen 
Die grille is iets wat ze vanaf het begin al duidelijk wilde, verder zijn er volgens mij geen dingen die ze er graag aan wilt modden.

Die grille is iets wat ze vanaf het begin al duidelijk wilde, verder zijn er volgens mij geen dingen die ze er graag aan wilt modden.
Onze sponsors