is niet meer, terug naar BMW
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pepper2011
- 4 op een rij!
Bericht
, zonder is vragen om problemen
Thnx, maar heb die kent. plaat ff weggesjoptDr. Evil schreef:pepper2011 schreef:zonder kent.plaat nog dikker![]()
IddHeul dik !!!
![]()
![]()
Ik ga binnenkort een aero R53 voorbump kopen,, maar ben dan echt van plan om dat kenteken achter het raam te leggen !
Of krijg je hier loei veel gezeik mee

- pepper2011
- 4 op een rij!
Bericht
Ik heb nog een chromen kofferbak strip te koopkroezeder schreef:Ziet er strak uit.
Toch mis ik het chroom dan op een of andere manier .
Gr eric

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die janken daar echt niet om, deniz rijdt zonder, Jorge rijdt zonder
Wat zegt het wetboek:
Bij motorrijtuigen op twee of drie wielen met of zonder zijspanwagen, met uitzondering van bromfietsen, moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van het motorrijtuig op de daartoe bestemde plaats.
Tja, daar hangt een oliekoeler in de weg bij mij.
Ik ben nu al door fuiken gereden, staande gehouden voor mn uitlaat, staande gehouden omdat ze me aan hoorden komen, etc etc en steeds zeggen ze NIETS over die kentekenplaat die achter het raam ligt
Ik ga hem er niet meer terug op hangen, ik geloof zelfs dat je met een goed beschreven bezwaartje een heel eind kan komen als je er daadwerkelijk een prent voor krijgt.
Wat zegt het wetboek:
Bij motorrijtuigen op twee of drie wielen met of zonder zijspanwagen, met uitzondering van bromfietsen, moet de kentekenplaat zijn aangebracht aan de achterzijde van het motorrijtuig op de daartoe bestemde plaats.
Tja, daar hangt een oliekoeler in de weg bij mij.
Ik ben nu al door fuiken gereden, staande gehouden voor mn uitlaat, staande gehouden omdat ze me aan hoorden komen, etc etc en steeds zeggen ze NIETS over die kentekenplaat die achter het raam ligt
Ik ga hem er niet meer terug op hangen, ik geloof zelfs dat je met een goed beschreven bezwaartje een heel eind kan komen als je er daadwerkelijk een prent voor krijgt.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Dus een 4 wieler (auto) ? Moet dus ook voor hebben ? Begrijp ik hieruit ?
Dus eigenlijk mag het niet ?
Daveke schreef: Wat zegt het wetboek:
.
Dus een 4 wieler (auto) ? Moet dus ook voor hebben ? Begrijp ik hieruit ?
Dus eigenlijk mag het niet ?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja, dan moeten ze BigD ook bekeuren ivm zn verstralers over zn lampen, en die heeft er (volgens mij ) ook nooit wat van gehoord
Als je gewoon vriendelijk blijft tegen Oom Agent is er niks aan de hand, en duw je die plaat gewoon achter je voorruit, agenten zijn overal hetzelfde..
Als je gewoon vriendelijk blijft tegen Oom Agent is er niks aan de hand, en duw je die plaat gewoon achter je voorruit, agenten zijn overal hetzelfde..
- pepper2011
- 4 op een rij!
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht

Trouwens dik met die meegespoten delen
doen em goed
klopt, rijd nou volgens mij al een jaar rond, kom vaak politie tegen en ook een keer een fuik maar nog nooit iets over gehoord. Heb em dan wel maar leesbaar neeDaveke schreef:Ja, dan moeten ze BigD ook bekeuren ivm zn verstralers over zn lampen, en die heeft er (volgens mij ) ook nooit wat van gehoord

Trouwens dik met die meegespoten delen

the F56 story of Brenda
Onze sponsors