Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Nadeel is dat hij met Cooper S scuttles is afgeleverd. Deze heb ik achteraf gekocht en er zelf opgezet (deze waren gewoon nieuw uit de doos). De houder die ik erop gezet heb zat er gewoon nog op... Maar ze zouden ook zo gejat kunnen worden dus iets klopt niet. Zal de vraag eens bij ze neerleggen morgen.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Suf zeg, mogen ze je wel een nieuwe voor geven idd...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ben jij ook het chrome + honingraat gedeelte verloren?nielz schreef:lijmen![]()
heb hier ook zo een set liggen zonder binnenwerk.
- Yannick_
- Mod virus alert!
Bericht
Dat is een kwestie van goed klikken namelijk, ik had eerst hetzelfde als wat jij had, met gesloten motorkap kon ik hem er inderdaad uithalen omdat hij los zat. Naar de dealer geweest, die heeft hem toen goed vastgeklikt. Resultaat = muurvast. Hij moet ergens inklikken, als dat gedaan is, zit 'ie vast.
Toen je deze hebt gekocht, zaten het 'honing-graat' en dat zilveren stuk los van elkaar?louisvdd76 schreef:Nou vandaag teruggekomen van vakantie en dacht na een stukje cruisen in de Roadster ff wassen. Kom ik thuis vanuit de wasbox. Een van de nieuwe JCW site scuttles eruit. Ik gelijk op de fiets terug gereden om hem te zoeken. Natuurlijk was er al iemand overheen gereden en zag ik hem liggen in de berm.
Resultaat:
Ik ben toen maar eens naar de andere kant van de auto gaan kijken. Daar zat hij er nog in.
Vervolgens eens wezen kijken hoe hij eruit is gegaan. Ik ben wat gaan schuiven met het "honingraat + chrome" gedeelte. En wat blijkt deze kan net ver genoeg naar voren om hem er zo uit te klikken zonder de motorkap te openen!!!
Eens bij de dealer vragen of ze mijn motorkap zo kunnen afstellen dat dit niet kan gebeuren want dit klopt gewoon niet. Ook maar eens kijken of ik de onderdelen los kan bestellen of ik een hele complete set moet bestellen. Dingen zaten er net 2 weken op
Dat is een kwestie van goed klikken namelijk, ik had eerst hetzelfde als wat jij had, met gesloten motorkap kon ik hem er inderdaad uithalen omdat hij los zat. Naar de dealer geweest, die heeft hem toen goed vastgeklikt. Resultaat = muurvast. Hij moet ergens inklikken, als dat gedaan is, zit 'ie vast.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik heb vanmorgen gekeken bij de nog in takt zijnde set... Nou die kun je echt niet vaster klikken.... This is it.. Straks ff naar de dealer kijken of wat ze zeggen.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Net terug van de dealer. Motorkap afstellen zou niet genoeg brengen om te voorkomen dat ze niet eruit geklikt worden. Advies is dubbelzijdige tape of beetje lijm er achter. Nadeel je kunt ze niet meer uitwisselen maar verliezen doe je ze dan niet meer.
Kreeg ze niet vergoed maar kreeg wel gelukkig wat korting. Nadeel is dat je zowel linkse als rechtse binnenwerken moet bestellen dus hou straks 1 kant over.
Dus tip voor iedereen met uitwisselbare side scuttles: Zorg dat ze goed vastzitten dmv lijm of dubbelzijdige tape.
Kreeg ze niet vergoed maar kreeg wel gelukkig wat korting. Nadeel is dat je zowel linkse als rechtse binnenwerken moet bestellen dus hou straks 1 kant over.
Dus tip voor iedereen met uitwisselbare side scuttles: Zorg dat ze goed vastzitten dmv lijm of dubbelzijdige tape.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Hierbij mijn foto's. Die ligt idd iets hoger.

Scuttle op de plek:

Scuttle naar voren geschoven zodat hij eruit kan vallen:

Als ik de foto vergelijk met Daiel zijn foto dan moet de kap gewoon lager. Iemand tips hoe je dit zelf kan doen?

Scuttle op de plek:

Scuttle naar voren geschoven zodat hij eruit kan vallen:

Als ik de foto vergelijk met Daiel zijn foto dan moet de kap gewoon lager. Iemand tips hoe je dit zelf kan doen?
Onze sponsors