Nou, daar vergis je je lelijk in. Maar goed, ik zal wel van de oude stempel zijn en alleen geld uitgeven wat ik echt over heb... En zeker geen geld wat we met zn allen moeten ophoesten om mensen op de been te houden die echt niet kunnen werken...
... Maar goed, niet mijn leven uiteindelijk, dus doe je ding...
einde mini one hellaas snik snik
- GreyCooperS
- Forum Junky
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
het is zeer lasting hoe ik in elkaar zit.
ik heb namelijk dag en nacht ritme wat niet klopt en ben heel snel over vraagt.
als ik nu 1 dag in de week ga werken komt uit eindelijk niet goed ook hoe veel ik me best ook doet.
en terwel ik dol graag een gewoon normal person wil zijn die iederedag vroeg uit zijn nest kan en gewoon vollen dagen kan gaan werken.
maar voor mij zit het er nu nog niet in.
heb ook al een speciater en dat is ook te veel krijg ik stress aan vallen van en dat komt puur wat ik heb mee gemaakt in mijn leven.
en het was de bedoeling als dat goed zou gaan dat ik een jobcoch krijg.
maar ja nu dat ik daar niet meer heen kan gaan krijg ik binne kort een gesprek hoe of wat we kunen doen.
het is gewoon zwaar .... hoe het nu zit.
ik heb namelijk dag en nacht ritme wat niet klopt en ben heel snel over vraagt.
als ik nu 1 dag in de week ga werken komt uit eindelijk niet goed ook hoe veel ik me best ook doet.
en terwel ik dol graag een gewoon normal person wil zijn die iederedag vroeg uit zijn nest kan en gewoon vollen dagen kan gaan werken.
maar voor mij zit het er nu nog niet in.
heb ook al een speciater en dat is ook te veel krijg ik stress aan vallen van en dat komt puur wat ik heb mee gemaakt in mijn leven.
en het was de bedoeling als dat goed zou gaan dat ik een jobcoch krijg.
maar ja nu dat ik daar niet meer heen kan gaan krijg ik binne kort een gesprek hoe of wat we kunen doen.
het is gewoon zwaar .... hoe het nu zit.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik kan er uiteindelijk niet over oordelen, dus ik zal er niet meer over door zeiken...succes met het lastige parket waarin je zit...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nikki, let op dat je open openbaar forum zit. Je bedoelt het vast goed omdat je dingen wilt uitleggen. Maar sommige dingen kan je beter 1 op 1 aan mensen uitleggen. Niet dat het nu gebeurt is maar als iemand dit leest en in een rare bui is en een opmerking plaatst kan dat bij jou best hard overkomen volgens mij gezien je antwoorden hierboven. Doe er mee wat je wilt maar wou het even kwijt.
Suc6 man
Suc6 man
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb nu termlap om de db te meten.
en meestal met subwoofers hoe lager in hertz je gaat hoe minder db.
in verhouding gaat hij nu harder als eerst.
de kist alles heb ik helemaal zelf berekent.
ik weet dat het een openbaar forum is maar het is gewoon eerlijk heid en ik ben nu eenmaal te eelijk af en toe haha.
maar zo begrijpen jullie mij iets beter hoe het ongeveer in elkaar zit.
en meestal met subwoofers hoe lager in hertz je gaat hoe minder db.
in verhouding gaat hij nu harder als eerst.
de kist alles heb ik helemaal zelf berekent.
ik weet dat het een openbaar forum is maar het is gewoon eerlijk heid en ik ben nu eenmaal te eelijk af en toe haha.
maar zo begrijpen jullie mij iets beter hoe het ongeveer in elkaar zit.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Bepaalde gedachtes kun je beter niet op een openbaar forum plaatsen.
Lekker subtiel....je kent zijn situatie niet eensGreyCooperS schreef:Nou, daar vergis je je lelijk in. Maar goed, ik zal wel van de oude stempel zijn en alleen geld uitgeven wat ik echt over heb... En zeker geen geld wat we met zn allen moeten ophoesten om mensen op de been te houden die echt niet kunnen werken...
... Maar goed, niet mijn leven uiteindelijk, dus doe je ding...

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
No hard feelings
Nou het is dubbelzeidig. Ik heb zelf 5 maanden thuis gezeten waarvan de eerste 3 met een uitkering van 3 pakken melk en wat droogbrood. En dan leer je het snel genoeg. Maar dat is hier ook niet helemaal een tactische opmerking nee. Beter hou je je mening voor je. Net zoals wat ik doeMaichel schreef:Lekker subtiel....je kent zijn situatie niet eensGreyCooperS schreef:Nou, daar vergis je je lelijk in. Maar goed, ik zal wel van de oude stempel zijn en alleen geld uitgeven wat ik echt over heb... En zeker geen geld wat we met zn allen moeten ophoesten om mensen op de been te houden die echt niet kunnen werken...
... Maar goed, niet mijn leven uiteindelijk, dus doe je ding...![]()

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, ik houd me meestal ver van dit soort discussies of meningvorming.
Nu een keer niet, omdat ik er meer dan genoeg ervaring mee hebb en inderdaad... Een sterke mening over heb...
Opmerkingen genoeg hier op het forum over de mogelijkheid je mening te ventileren. Daar heb ik nu een keer bewust voor gekozen. En nee, ik ken de situatie niet. Heb ik ook naderhand aangegeven en hem succes gewenst.
Blijft het feit dat ik een mening heb, en ik die nu wel een keer heb uitgesproken. Hierna laat ik het erbij en mag uiteraard ieder zijn mening hebben over mijn uitspraak...
Nu een keer niet, omdat ik er meer dan genoeg ervaring mee hebb en inderdaad... Een sterke mening over heb...
Opmerkingen genoeg hier op het forum over de mogelijkheid je mening te ventileren. Daar heb ik nu een keer bewust voor gekozen. En nee, ik ken de situatie niet. Heb ik ook naderhand aangegeven en hem succes gewenst.
Blijft het feit dat ik een mening heb, en ik die nu wel een keer heb uitgesproken. Hierna laat ik het erbij en mag uiteraard ieder zijn mening hebben over mijn uitspraak...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben het met je eens Peter een ieder moet ze menning kunnen uiten als je iets op een openbaar forum zet kan je een mening verwachten. De opmerking was ook tegen Nik gericht niks meer niks minder vooral je mening geven.GreyCooperS schreef:Tja, ik houd me meestal ver van dit soort discussies of meningvorming.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Uiteraard is iedereen een eigen mening toebedeeld.
Maar in dit geval kan hij nogal kwetsend zijn voor de persoon in kwestie.
Niet iedereen met een uitkering zit vrijwillig thuis een beetje met een biertje en chippies op de bank omdat het hem verder geen ruk interesseert.
Een eigen mening is prima, maar een overweging of deze gepast is, is soms wenselijk zeker in dit geval.
Maar in dit geval kan hij nogal kwetsend zijn voor de persoon in kwestie.
Niet iedereen met een uitkering zit vrijwillig thuis een beetje met een biertje en chippies op de bank omdat het hem verder geen ruk interesseert.
Een eigen mening is prima, maar een overweging of deze gepast is, is soms wenselijk zeker in dit geval.
Onze sponsors