Brightness' Hyper Blue R53
- Brightness
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53
Waarheid mag gezegd worden hè!Brightness schreef:Haha, thanks Aart!

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ruilen?
X2 echt een uberdikke bak zegajede schreef:Zeker 1 van de gaafste R53's van het forum, met of zonder " geel licht"....![]()

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Ook die van jou is superdik, maar mam zei altijd "van ruilen komt huilen" dus ik hou m maar zelf..Remonvdh schreef: X2 echt een uberdikke bak zegRuilen?

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Brightness' Hyper Blue R53 - new mod under construction...
Vorige week heeft de MINI weer wat TLC gehad: inspectie II inclusief verversing van diverse sapjes: olie, koelvloeistof en versnellingsbakolie. Remolie is een half jaar geleden nog ververst, dus dat was niet nodig.
De hoes van de aandrijfas was gescheurd, dus die is ook vervangen.
Verder een 82 graden thermostaat gemonteerd, zodat het hele koelsysteem ook wat minder warm wordt.
Geeft weer een goed gevoel, zo'n beurtje! De MINI kan er hopelijk weer even tegenaan!
Nieuwste mod is under construction: een set nieuwe wielen, wederom in 8,25J x 17.
Sinds ik eenmaal gewend ben aan de brede en concave look van mijn huidige wielen ga ik niet meer graag terug naar smalle wielen.
Wielen lagen inmiddels alweer een half jaar in de schuur en nu de winter voorbij is wordt het tijd dat ze klaar worden gemaakt. Ze zijn nu nog zwart, maar worden volgende week gespoten in Hyper Silver, dezelfde kleur als mijn huidige wielen. Alvast wat pica's:

Mijn huidige set wielen gaat waarschijnlijk in de verkoop als de nieuwe set eronder zit, dus als iemand nog een dikke set zoekt: stuur maar een PB!
De hoes van de aandrijfas was gescheurd, dus die is ook vervangen.
Verder een 82 graden thermostaat gemonteerd, zodat het hele koelsysteem ook wat minder warm wordt.
Geeft weer een goed gevoel, zo'n beurtje! De MINI kan er hopelijk weer even tegenaan!
Nieuwste mod is under construction: een set nieuwe wielen, wederom in 8,25J x 17.

Sinds ik eenmaal gewend ben aan de brede en concave look van mijn huidige wielen ga ik niet meer graag terug naar smalle wielen.

Wielen lagen inmiddels alweer een half jaar in de schuur en nu de winter voorbij is wordt het tijd dat ze klaar worden gemaakt. Ze zijn nu nog zwart, maar worden volgende week gespoten in Hyper Silver, dezelfde kleur als mijn huidige wielen. Alvast wat pica's:

Mijn huidige set wielen gaat waarschijnlijk in de verkoop als de nieuwe set eronder zit, dus als iemand nog een dikke set zoekt: stuur maar een PB!

- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Andor
- Be Mini
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - new wheels under constructi
Dik wiel zeg!! Zie ik ze bij Spa?[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg gaaf wiel! Gaat vast erg mooi staan in het hyper silver
Toch maar besloten om ze te laten spuiten, omdat je anders die kleur niet kon krijgen?

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks, mannen! Ik hoop ze er inderdaad voor Spa op te hebben. Morgen breng ik ze naar Baarlo om te laten spuiten, week erop zijn ze als het goed is klaar. Als ik ze voor de 14e terug heb dan gaat het waarschijnlijk lukken... 

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Heb inderdaad eerst gekeken of het in die kleur gepoedercoat kon worden. Kennis van mij werkt als poedercoater en heeft verschillende leveranciers geprobeerd, maar helaas steeds niet met het gewenste resultaat. Daarom nu maar besloten niet langer te wachten en voor spuitwerk te gaan.Ward schreef:Erg gaaf wiel! Gaat vast erg mooi staan in het hyper silverToch maar besloten om ze te laten spuiten, omdat je anders die kleur niet kon krijgen?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dik wiel en ben zeer benieuwd 8-)
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf!

Hyper silver onder hyper blue; dat moet goed staan

Hyper silver onder hyper blue; dat moet goed staan