ASE GP001
- Lars Temmink
- Enthousiast
- Racing Ralph
- Enthousiast
- Locatie: Den Haag
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Re: ASE GP001
Heerlijk zo'n project 
Blijft toch maar door en doorgaan dit. Geen einde in zicht?

Blijft toch maar door en doorgaan dit. Geen einde in zicht?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Brightness
- NMC Legend
- Snieze
- Mod virus alert!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: ASE GP001
Heb jij je remmen en ophanging inmiddels al op orde?Snieze schreef:Sta ook op het punt een aquamist te kopen, hoe bevalt het zover?

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: ASE GP001
Remmen en sturen is voor watjes, Davy. It's all about the horses!
Lekker hard rechtuit branden...
Lekker hard rechtuit branden...
- Snieze
- Mod virus alert!
Bericht
Re: ASE GP001
Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek
Bericht
Re: ASE GP001
Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik
- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Re: ASE GP001
Zolang ik nog steeds plezier heb van het karretje mag hij gewoon blijven. Ik heb in de tussentijd ook nog geen waardige vervanger kunnen vinden met het zelfde fun gehalte. En de 2e generatie trekt mij totaal niet dus dat is geen optie..BMX schreef:Heerlijk zo'n project
Blijft toch maar door en doorgaan dit. Geen einde in zicht?
- marinusrules
- Be Mini
- Locatie: dodewaard
Bericht
Re: ASE GP001
Dat is met een R53 niet zo moeilijk, vooral zonder fatsoenlijke koeling. Bij mij was 60 graden ook heel normaal op een warme dag met een 15% pully.louisvdd76 schreef:Inlaat temperatuur van 80 graden??? hoe haal je dat? Mijn Roadster was ook getuned en durf te zeggen dat ik als hij warm was ook echt wel het gas indrukte maar hoger dan 47 graden op een zomerdag heb ik hem niet gehad.Snieze schreef:Mn fortuin heel houden dat ik in de motor gestoken heb is ff belangrijker.
IAT's van +80 graden vind mn blokje niet zo fijn denk ik
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Locatie: Molenhoek