Ziet er helemaal gaaf uit!! Doe je goed Hans!!
marss
Clubman S Pepper White, Beek Racing
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi gewassen Hans, hij was wel wat viezer toen ik bij Beek was.
Mooie striping ook. Niet ook op het dak net zoals bij de Challenge?
Jouri had die alleen ook even moeten doortrekken onder het achterkenteken, ik weet het, ik ben een zeur.
Rijdt trouwens lekker, je Clubman
Maar wat is dat ding stil, ik hoor binnenin helemaal NIKS.
Die intercooler is een enorm verschil, en die van Beek is ook nog eens 2 kilo lichter dan die van Alta.
Ik ben zeer benieuwd hoe je Clubman het gaat doen naast (achter) het scheurijzer van Wint.
Mooie striping ook. Niet ook op het dak net zoals bij de Challenge?
Jouri had die alleen ook even moeten doortrekken onder het achterkenteken, ik weet het, ik ben een zeur.
Rijdt trouwens lekker, je Clubman

Maar wat is dat ding stil, ik hoor binnenin helemaal NIKS.
Die intercooler is een enorm verschil, en die van Beek is ook nog eens 2 kilo lichter dan die van Alta.
Ik ben zeer benieuwd hoe je Clubman het gaat doen naast (achter) het scheurijzer van Wint.
- Ferdinand
- Be Mini
Bericht
Doe je nog een andere uitlaat? Zo een downpipe lel? Schijnt daadwerkelijk ook wat extra pk's te leveren op die turbobak van jou (r56/55), itt. dat gerommel met r53s uitlaatjes en spruitjes.
Hans, grote klasse. Supergave bak. Goeie strepen, typisch mini en die pikzwarte banden en velgen in contrast met het wit, helemaal leuk. Wat een 'lel' van een intercooler is dat zeg, haha. Mooie donkerrode remmen. Vette reclame voor Beek ook trouwens. Het gave aan je auto vind ik, dat hij volstrekt niet zuinig is, maar schreeuwt: hier ben ik, ik kom er aan. En dat is lachen. Ik vind hem helemaal af.Hans schreef:Ben even een weekje wezen surfen en ik kom terug!Wauw! Is de Clubman klaar!!
![]()
Hij is namelijk een weekje aan het logeren geweest bij Beek.. die hebben de Tarox remmen erop gezet, de Intercooler, en geprobeerd de software aan te passen maar dat was nog niet mogelijk omdat de computer helemaal nieuw is.. ze moeten eerst een schema ervan hebben en dan kunnen ze zich helemaal uitleven..
Jouri heeft de striping erop geplakt!Toppie allemaal..
Doe je nog een andere uitlaat? Zo een downpipe lel? Schijnt daadwerkelijk ook wat extra pk's te leveren op die turbobak van jou (r56/55), itt. dat gerommel met r53s uitlaatjes en spruitjes.
Veel rijplezier!
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Onze sponsors