De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
mooie foto's Ivo (en Wim)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren bij aankomst in Assen bij Great British begon de MINI ineens een raar schurend geluid te maken met het koppelingspedaal ingetrapt.
Ik kon er gelukkig wel mee naar huis rijden. Na wat speurwerk op het forum kwam ik erachter dat het waarschijnlijk het druklager was.
Vanmorgen ben ik ermee naar de garage geweest en inderdaad: druklager kapot...
Er stond al een afspraak voor donderdag voor de APK, dus dan wordt ook de complete koppeling (druklager, drukgroep en koppelingsplaten) vervangen. Zal wel het nodige gaan kosten omdat er flink wat uren in gaan zitten, maar dan is ie in ieder geval weer helemaal de oude. 

Vanmorgen ben ik ermee naar de garage geweest en inderdaad: druklager kapot...

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks, mannen!
Er is trouwens nog wel een interessante ontwikkeling op komst: waarschijnlijk ga ik deze MINI op korte termijn van mijn moeder overnemen en wordt ie dus echt van mij!
Ik ga overmorgen afstuderen en ga daarna als arts-assistent chirurgie in Hengelo werken. Dan wil ik graag een eigen auto hebben en het zou natuurlijk top zijn als dat deze MINI, waar ik de afgelopen vijf jaar heel veel lol mee heb gehad, wordt!
Mijn moeder is, mede door mij, ook redelijk besmet met het MINI-virus, dus de opvolger moet dan uiteraard ook een MINI worden. Waarschijnlijk wordt het weer een R50 Cooper, maar dan met wat minder kilometers (de huidige Cooper heeft bijna 145.000 km gereden). Mijn ouders (en ik ook) vinden een Checkmate in Space Blue erg mooi, dus dat zou een mooie opvolger zijn.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, eerst maar even een nieuwe koppeling erin.

Er is trouwens nog wel een interessante ontwikkeling op komst: waarschijnlijk ga ik deze MINI op korte termijn van mijn moeder overnemen en wordt ie dus echt van mij!

Mijn moeder is, mede door mij, ook redelijk besmet met het MINI-virus, dus de opvolger moet dan uiteraard ook een MINI worden. Waarschijnlijk wordt het weer een R50 Cooper, maar dan met wat minder kilometers (de huidige Cooper heeft bijna 145.000 km gereden). Mijn ouders (en ik ook) vinden een Checkmate in Space Blue erg mooi, dus dat zou een mooie opvolger zijn.
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen, eerst maar even een nieuwe koppeling erin.

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Moi Ivo,
Dus toch de koppeling
hopen dat het niet te veel uit de hand gaat lopen bij de stealer.
Des-al-niet-te-min heb je ook weer wat leuks in aantocht ... nog een mini in de fam.
Moeten jullie natuurlijk wel met beide mini's naar een meet komen
Gr Kim
Dus toch de koppeling

Des-al-niet-te-min heb je ook weer wat leuks in aantocht ... nog een mini in de fam.

Moeten jullie natuurlijk wel met beide mini's naar een meet komen

Gr Kim
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors