Ik ken iemand die ooit ineens een paar offertes afgekeurd kreeg en toen alleen maar Opel mocht kiezen. Die koos uit frustratie een Corsa 1.8 GSI met leer/navi/etc, fully loaded. Om vervolgens na 3 maanden ergens anders te gaan werken...Woosh! schreef:![]()
![]()
2.0 CRDi met 136pk, vaste beunhaak tot 2 ton, 25% bijtelling en fully loaded![]()
![]()
en dan na een paar maanden foetsie!![]()
Sportspack Mark schreef:KIA is a dirty word
Urban dictionary.com schreef:a kia is a shitty korean car that dies when driving up hill. ...
dat gevoel heb ik dus ook.. en laat bij ons op kantoor nou net de tendens zijn dat iedereen zo'n bijtellingstopper wil rijden (Prius, Civic, Lexus en nu ook ineens die lelijke Opel..).. dus vandaar maar direct voor de hoogste bijtelling kiezenMartijnGizmo schreef:Ik ken iemand die ooit ineens een paar offertes afgekeurd kreeg en toen alleen maar Opel mocht kiezen. Die koos uit frustratie een Corsa 1.8 GSI met leer/navi/etc, fully loaded. Om vervolgens na 3 maanden ergens anders te gaan werken...Woosh! schreef:![]()
![]()
2.0 CRDi met 136pk, vaste beunhaak tot 2 ton, 25% bijtelling en fully loaded![]()
![]()
en dan na een paar maanden foetsie!![]()
Onze sponsors