me to x 2Thomas schreef:Haha gaaf hoor! Wil de auto graag een keer in het echt bekijken! Zal events 2011 in de gaten houden!Berthil schreef:Inderdaad veel reacties onderweg
Auto's die speciaal stoppen, duimen omhoog, auto's die naast me of achter me blijven hangen
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
burn rubber not your soul

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2!JunkyXL schreef:Ja, inhalen zal er vast niet bij zijn! Lol

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Ziet er toppie uit.
Op naar het seizoen 2011 op de Ring.

Op naar het seizoen 2011 op de Ring.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Misterman
- Be Mini
Bericht
Nog een klein nozel idee... ik heb mijn oude koplampen ( pre-facelift ) omgewisseld met facelift lampen ( halogeen ). Nou wil het dat die oude koplampen naar mijn idee zwaarder waren dan de nieuwe... wellicht iemand die het kan bevestigen / wegen, maar wie weet scheelt het weer een stukje.
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Jij hebt vast ook al weer zin in de ring, wij kunnen ook niet wachten...
X2 !!!Ivo schreef:Wat staat ie er toch weer heerlijk bij, Berthil!Die splitter ziet er top uit!

Jij hebt vast ook al weer zin in de ring, wij kunnen ook niet wachten...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

De Xenon koplampen zijn sowieso nog zwaarder dan de halogeen exemplaren.
Als ik ga wisselen zal ik face-lift exemplaren nemen (of aftermarket)
Zeker veel zin maar heb ook nog even tijd nodig om de rest van de mods uit te voerenFabian schreef:Jij hebt vast ook al weer zin in de ring, wij kunnen ook niet wachten...

Wellicht ga ik sowieso de pre-facelift xenon lampen voor halogeen omwisselen.chrisvanbeers schreef:Nog een klein nozel idee... ik heb mijn oude koplampen ( pre-facelift ) omgewisseld met facelift lampen ( halogeen ). Nou wil het dat die oude koplampen naar mijn idee zwaarder waren dan de nieuwe... wellicht iemand die het kan bevestigen / wegen, maar wie weet scheelt het weer een stukje.
De Xenon koplampen zijn sowieso nog zwaarder dan de halogeen exemplaren.
Als ik ga wisselen zal ik face-lift exemplaren nemen (of aftermarket)

- Maarten046
- Leerling Mini lid
Bericht
heey berthil,
echt een vette wagen ik wou vragen of ik binnenkort even langs kon komen kijken want ik woon namenlijk in sittard en geert bij jou om de hoek is een goede vriend van mij en die wou ook wel even mee
greets , maarten
echt een vette wagen ik wou vragen of ik binnenkort even langs kon komen kijken want ik woon namenlijk in sittard en geert bij jou om de hoek is een goede vriend van mij en die wou ook wel even mee
greets , maarten
Onze sponsors