Berthil, de Blauwe (Azzurra)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 15:03

Berthil schreef:
Fabian schreef:Jij hebt vast ook al weer zin in de ring, wij kunnen ook niet wachten... ;)
Zeker veel zin maar heb ook nog even tijd nodig om de rest van de mods uit te voeren :)

chrisvanbeers schreef:Nog een klein nozel idee... ik heb mijn oude koplampen ( pre-facelift ) omgewisseld met facelift lampen ( halogeen ). Nou wil het dat die oude koplampen naar mijn idee zwaarder waren dan de nieuwe... wellicht iemand die het kan bevestigen / wegen, maar wie weet scheelt het weer een stukje.
Wellicht ga ik sowieso de pre-facelift xenon lampen voor halogeen omwisselen.
De Xenon koplampen zijn sowieso nog zwaarder dan de halogeen exemplaren.
Als ik ga wisselen zal ik face-lift exemplaren nemen (of aftermarket) :)

je blijft ook aan het modden hé! 8)
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 15:07

RobbeDoes schreef:
Berthil schreef:
Fabian schreef:Jij hebt vast ook al weer zin in de ring, wij kunnen ook niet wachten... ;)
Zeker veel zin maar heb ook nog even tijd nodig om de rest van de mods uit te voeren :)

chrisvanbeers schreef:Nog een klein nozel idee... ik heb mijn oude koplampen ( pre-facelift ) omgewisseld met facelift lampen ( halogeen ). Nou wil het dat die oude koplampen naar mijn idee zwaarder waren dan de nieuwe... wellicht iemand die het kan bevestigen / wegen, maar wie weet scheelt het weer een stukje.
Wellicht ga ik sowieso de pre-facelift xenon lampen voor halogeen omwisselen.
De Xenon koplampen zijn sowieso nog zwaarder dan de halogeen exemplaren.
Als ik ga wisselen zal ik face-lift exemplaren nemen (of aftermarket) :)

je blijft ook aan het modden hé! 8)
ja duhuh :s :P

anders had het nooit zo'n vette bak geworden natuurlijk 8) :D :P
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jan 2011, 18:46

Maarten046 schreef:echt een vette wagen ik wou vragen of ik binnenkort even langs kon komen kijken want ik woon namenlijk in sittard en geert bij jou om de hoek is een goede vriend van mij en die wou ook wel even mee
greets , maarten
Richting zomer moeten we dan maar eens een meet in Limburg organiseren maar dan liefst bij een leuk terrasje i.p.v. de McD :)

Nu staat de Blauwe er zo bij dus even wachten :)

Afbeelding

Tevens zijn de kunststof motorkap, achterklep en deursheets betaald en eind januari hoop ik onderweg naar Nederland.
En ik moet de nieuwe Toyo's nog onder de nieuwe witte TD's laten monteren.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 18:49

cool, krijg je een shortshifter?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 19:00

mushrop schreef:cool, krijg je een shortshifter?
Berthil schreef:In bestelling, eindelijk voor de R53 leverbaar 8)
Hopelijk komt die op tijd binnen zodat ik in de winter de middenkonsole passend kan maken en misschien het gehele tapijt er uit ga halen.

Afbeelding

:mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jan 2011, 19:04

Er zijn ergens conflicten hierover maar niet met mij.
Maar er zal helaas gewacht moeten worden totdat de conflicten zijn opgelost.
Hopelijk binnenkort.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 19:31

Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

18 jan 2011, 21:17

Om aan te geven hoezeer het project nu al geslaagd is....

.... stonden Berthil en ik (ik als freeloader/meelifter :wink: ) op de Ring bij de start te wachten tot de baan weer opengaat na een ongeluk, een hele dikke rode Porsche naast ons.

Vraagt de Porsche man : "Joh kan je zo'n challenge Mini zomaar kopen??? "

8) 8) 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Maarten046
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jan 2011, 22:35

haha ja ik had et al gelezen mar ik vind het wel intressant die mini van jou ik heb gewoon orgineel coopertje voor me 18e verjaardag gekregen mr ben er alsnog blij mee niet veel mense vn 18 rijde een mini

greetz
NapO
Enthousiast
Enthousiast

18 jan 2011, 23:23

sjee...ik heb alle 322 fotoos vanaf nr 1 zitten bekijken,...
en ik kan twee dingen zeggen, je bent knetter gek :s :D <= lees dit met een vette knipoog, en 2 ,...wat is die mini dik geworden.

Over de carbon fetish heeft iedereen een eigen idee (persoonlijk vind ik teveel niet mooi) maar de balans (leterlijk en figuurlijk) is echt gaaf!

even los van je enorme liefde voor de mini, heb je ook bijgehouden hoeveel geld er nu in zit?

echt respect voor alle dremel klussen, dashboard erin,eruit, motorblok erin, eruit,...pffff...mij niet gezien! :)
ik ga m bijhouden, ik vind het leuk! :D
Mini Cooper S Clubman
NapO
Enthousiast
Enthousiast

18 jan 2011, 23:36

ik las trouwens op je site dat je nogal zandvoort liefhebber bent,...en hoog in de 2.10 rijdt. prima tijd volgens mij met een "standaard" auto.

om je een idee te geven als wij daar met de motor rijden hebben wij bij de rob slotenmaker bocht nog een kunstmatige chicane gemaakt (om de snelheid eruit te halen voor het scheivlak)

ik rijd daar hoge 1.56'ers met een bmw s1000rr. in de bochten is een auto veel sneller maar op de rechte stukken en bocht uit blijft er niets over van een auto.

misschien dat ik het ook een keer ga doen op zandvoort met de mini, lijkt me wel een leuk ervaring, ik kan de baan geblindoekt rijden (meer dan 1000 rondes al gereden daar in de afgelopen jaren) dus is het een goed vergelijk.

gevaar is dat je je auto weer beter wil maken omdat ie na 3 rondjes aan het eind is (remmen/vering/banden)

:) wilde dit nog even kwijt :)
Mini Cooper S Clubman
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jan 2011, 23:42

Kosten worden inderdaad bijgehouden, hier bovenaan.
Dat is vet schrikken maar men moet niet vergeten dat het over 7 jaar verdeeld is. Benzine en Ring jaarkaarten niet meegeteld :)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jan 2011, 23:48

Uh goedendag zeg :mrgreen: !!!
Opties enz. ook goed verzekerd hoop ik ..
NapO
Enthousiast
Enthousiast

19 jan 2011, 00:16

Berthil schreef:Kosten worden inderdaad bijgehouden, hier bovenaan.
Dat is vet schrikken maar men moet niet vergeten dat het over 7 jaar verdeeld is. Benzine en Ring jaarkaarten niet meegeteld :)
oh over 7 jaar :P valt mee zeg ik :) 2x je mini betaald..hehehe...
aan de andere kant hobbies moeten geld kosten toch?

als ik zie wat ik de afgelopen jaren in motoren heb gestoken denk ik ook dat ik wel zover kom....
een achterband gaat bij mij 300km mee...en dan wordt het tijd voor een verse...(ook 200 euro per stuk) (slicks)

zat net even je ring filmpjes te bewonderen,...gaaf hoor! :) ik heb 1x op de ring gereden met de motor, waarbij ik op de playstation de routing heb geleerd kwam ik er achter dat ik alleen de eerste 15 bochten had onthouden,...de rest was maar op de "gok" rijden.

indrukwekkend en gevaarlijk, (vooral de andere weggebruikers, jezelf is altijd prima te beheersen (als je dat kan))
Mini Cooper S Clubman
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 jan 2011, 01:01

Na 50 rondjes van 20 km moeten er ook weer twee nieuwe semi-slicks op aan de voorkant :)
Inderdaad een hobby dus hoeft niet gratis te zijn.

Zelf rij ik ook al 26 jaar motor (niet zo veel kilometers) maar op de Ring rijden met de motor is toch wel een ander verhaal, mij te link.

Terug naar “Show your ride”