Gisteren heb ik de MINI weer opgehaald en inderdaad het geluid is weg!! Voorlopig althans.. want dat was tot nu toe iedere keer zo als ik dr ophaalde....
nou.. ik had dr dus 2 dagen terug, ging tanken en kreeg toen een lampje....
dat ik moest tanken....!!
Say what?
ja.. dat dacht ik ook.. helemaal vol en nog zeuren..
nou weet ik dat ze een flinke slok lust, maar met een volle tank al zeuren dat er meer in moet... nooit van gehoord..
achteraf bleek het te gaan om het dieseladditief wat op is..
Logotje was ook wel wat anders (alsof ik dat nog niet gezien had )
vraag is natuurlijk waarom de dealer dat niet had kunnen zien, want nu kon ik weer terug..
Sterker nog.. ze hadden dr ook direct een hele dag nodig, want het hele uitlaat systeem moet eronder uit om het te kunnen vullen....
ondertussen ben ik dus helemaal klaar met dat geneuzel met die auto, want dat gerammel is nog steeds niet weg..
ik ga die laatste 30k erop knallen en ze nemen dr maar lekker in..
of ik daarna weer een MINI wil, is nog maar de vraag....
ik sta toch zeker iedere maand wel een keer of wat bij de dealer..
laatst nog zitten kijken in de statistieken van m'n tankpas.. ik heb er 8% op vervangend vervoer mee getankt, en dat vul ik toch altijd heel secuur in..
lijkt me toch niet normaal voor zo'n "moderne" auto..
iedere keer als ik aankom bij de dealer zie ik ze alweer kijken "heb je hem weer"
Ik kan me goed voorstellen, dat je het flink zat begint te worden, telkens naar de garage is gewoon waardeloos!'Het bederft je rijplezier
Toen ik de nodige ellende met mijn MINI had dacht ik ook, ik ga wat anders rijden, maar ja, volgens mij heeft elk merk wel wat......ik ben dan ook bij MINI gebleven. Het blijft toch een hele gave auto!
toch zou ik het liefst een MINI erbij hebben, want ik heb flauw het gevoel dat die vele km's de auto niet goed doen....
Plus dat ik nogal van doorstampen houd, dus dat kan ik beter voor m'n leasegebakje houden