Airco is idd weg, de radiateur van de chargecooler pastte anders nl. niet
IAT is bijzonder koel, ik kom niet meer boven de 40 graden uit, bij doortrekken van 60 naar 160.
Ik kan alleen nog niet doortrekken in de toeren omdat de aircovervanger begint te gillen boven de 5000, lager stuk of kan de druk niet aan. Waarschijnlijk zetten we de airco pomp zelf weer terug erin
Maar met de chargecooler heb je nu de IAT onder controle.. Ga je de mist nog wel nodig hebben dan? haha
Of pas als je De Ring op gaat na je 'vakantie'?
Maar ziet dr allemaal wel lekker uit! Het blijft een beest!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Zojuist tot conclusie gekomen dat de Sprintex is overleden
M7 is al gemaild, daar had ik hem gekocht - heb ik al weer iets om naar ui te kijken als ik terug kom We hebben in elk geval voor piet snot de airco pulley vervangen
Daveke schreef:Komen andere gordels Tom, normale 4 punts in het blauw
Thanks
2e Sprintex in korte tijd,Junky in the UK heeft er ook eentje gesneuveld gehad...is wel snel..had toch wel meer duurzaamheid verwacht..Hoeveel km zit ie er nu op Davy?
Als je dit vergelijkt met de M45,ok toegegeven hij draait een pak minder koppel maar weegt niet op vind ik.