ben er ook erg happy mee!! en zeker met nog wat dingen in het planboek
"Coen's" Cooper S nieuwe mod.....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
@Coen,
Jij als ervaringsdeskundige...
Hoe vond je de Cooper D rijden? Ik overweeg namelijk een Clubman aan te schaffen, twijfel tussen een Cooper D en Cooper S. Tijdje terug een Clubman Cooper gereden en dat vond ik te langzaam. Rijdt een Cooper D vlotter dan een Cooper? Zeker na een Beek kuurtje...?
Bedoel je Piet Dam? Die heb ik van de week ook aan de lijn gehad (z'n vrouw). Heb namelijk vijf velgen om te laten doen.Getzz schreef:Die velgendokter is tot 24 aug op vakantie!.
@Coen,
Jij als ervaringsdeskundige...
Hoe vond je de Cooper D rijden? Ik overweeg namelijk een Clubman aan te schaffen, twijfel tussen een Cooper D en Cooper S. Tijdje terug een Clubman Cooper gereden en dat vond ik te langzaam. Rijdt een Cooper D vlotter dan een Cooper? Zeker na een Beek kuurtje...?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Ik vind de diesel VEEL beter rijden dan een Cooper... maar een S wel echt beter dan een Diesel.. het ligt er echt aan welke km's je gaat rijden..
S is in mijn ogen veel beter dan een diesel maar dit ALLEEN als je het niet erg vind wat te betalen voor de km's
dus in mijn ogen:
Cooper S
Cooper D
Cooper
maar nogmaals.. ligt maar net aan wat voor km's je gaat rijden!!!
Coen
S is in mijn ogen veel beter dan een diesel maar dit ALLEEN als je het niet erg vind wat te betalen voor de km's
dus in mijn ogen:
Cooper S
Cooper D
Cooper
maar nogmaals.. ligt maar net aan wat voor km's je gaat rijden!!!
Coen
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors