Begin maar eens met die onderste rand eraf te dremelen/snijden
En ben benieuwd wat je aandrijfassen doen op deze stand
Maar het staat wel HEUL dik
P.S was dat ding onderhand eens
Ik heb de strip onder mijn aerobumper vandaan gedremeld. Onze
MINI staat niet veel hoger. Ik merk zelf al een duidelijk verschil met de 205/45/17 winterwielen t.o.v. de iets lagere 215/35/18 zomerwielen.
psies, dremelen die strip en snel, standaard was er (dus zonder verlaging) bij ons al niet mee te rijde in de buurt met die steile verkeersdrempels, laat staan met die verlaging ....
Heb zelf altijd de indruk gehad met de aero-bumper minder snel een drempel te raken, dan een standaard bumper. Nadat de strip van ijn aerobumper vorige winter door de sneeuw is "gescheurd", heb ik hem in het midden weggedremmeld. Vind het de overgebleven randjes als waarschuwing wel lekker ...
Hmm ergens vind ik het best zonde om dat ding er af te slopen..
Als het ff kan laat ik 'm zitten... misschien achter maar wat lager zetten om 'm voor wat hoger te krijgen...
En wassen? Is in mei vorig jaar al gebeurd. Kijk maar op pag 1. Daar had ik 'm super mooi gewassen .
De pendelsteun van de stabistang onder is van de veerpoot af gegaan met monteren.
De bout en de stang (kogelgewricht) zijn nu uit elkaar... net een nieuwe pendelsteun besteld bij brezan... schiet lekker op zo :S
Laatst gewijzigd door sander_r53 op 01 feb 2011, 21:14, 3 keer totaal gewijzigd.
Nu nog wachten op de spacers, heb enkel de oprit op en af gereden.. Helaas gaan de 15inch niet passen, en om nou een paar cm aan spacers erop te drukken vind ik ook niks.. wel jammer, mar het is niet anders
Kan niet meer wachten om een stukje te rijden... :D
Vind het heel vet, zelf ook een schroefset eronder maar zo laag komt hij bij mij niet, wil de auto nog een beetje "rijbaar"hebben, zonder dat je bij een beetje blazen overal al de weg gaat raken...
overigens zit bij mij de strip er nog altijd onder!
Dat wassen had hij wel verdient hoor btw
Nu nog een setje camberplates voor!
(en ligt het aan mijn pc/internet, of zijn die foto's redelijk groot met laden??)
Gaaf, ik haal zaterdag mijn kwset op.. Eens kijken hoelaag ik kom met mijn 15inch. Maar hebben wel heel veel drempels hier.
Dus denk de wielkastrand net iets bovend de rand van de band!