Veel geld maar t is gewoon verzekerings werk. Dus gewoon ff afwachten hoe en wat er gaat gebeuren.
Voor in de tussentijd. Ben dit weekend met vrienden naar de Eifel geweest in Duitsland. Hun met z'n 3e op de motor en ik met de mini. Viel me niets tegen. Alleen met inhalen en op aceleratie verlies je het gewoon dik. Maar dat maak ik in de bochten weer goed. Echt super gezellig weekend gehad en lekker veel biertjes gedronken. Heerlijk gewoon.
Zonder stond de ring op het programma. Daar moesten we gewoon heen. Na dik 2 uur vol in de regen te hebben gereden. Ik lekker droog in de auto

Niet echt heel erg bemoedigend om te kijken. Toch maar een 1,5 rit kaart gekocht bij het plaatsje Adenau. En gaan met dat ding.
Wat was dat gaaf zeg!!!!!

En was is het glad daar in de regen niet normaal. Paar keer gehad dat je merkt dat er geen grip is. Maar 1x ABS gevoeld en verder redelijk rustig aan gedaan. Rondje in 13 minuten. Who care's we hebben het gedaan haha.
Nu wachten tot de foto's gedownload kunnen worden. Heb mezelf al gevonden op internet haha. Cool om te zien.
In de tussentijd filmpje van een vriend van me die het eindelijk een klein beetje droog (minder nat dan op de motor) hadden.