Jordi8: MINI Blooper S (R50) VERKOCHT! page 26

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2013, 16:53

kimi100 schreef:Ik kan me voorstellen dat je er zelf minder blij mee bent, maar de manier waar op je het verwoord hebt :lachuh
Haha, ik moet het toch een beetje mooi en leuk houden voor de lezer :p
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.
Afbeelding

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2013, 17:14

jordi8 schreef:
kimi100 schreef:Ik kan me voorstellen dat je er zelf minder blij mee bent, maar de manier waar op je het verwoord hebt :lachuh
Haha, ik moet het toch een beetje mooi en leuk houden voor de lezer :p
Nou dat is gelukt :mrgreen:
GreyCooperS
Forum Junky

01 mei 2013, 20:41

Pfff...je hebt in het verleden zeker mijn topics niet gevolgd over BMW Den Haag :roll:

:mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2013, 21:44

GreyCooperS schreef:Pfff...je hebt in het verleden zeker mijn topics niet gevolgd over BMW Den Haag :roll:

:mrgreen:
Ik denk dat ik daar nog niet lang genoeg voor meedraai, maar zal het eens terug lezen :mrgreen:

Met welke auto was dat?
GreyCooperS
Forum Junky

01 mei 2013, 22:00

Ik had blijkbaar een R56 met grotere turbo, race camber platen en een vrachtwagen intercooler :mrgreen:

Dus ergens mn topic van de R56 zoeken dan...maar die wel een paar honderd pagina's groot, dus succes :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ian
Be Mini
Be Mini

01 mei 2013, 22:02

Ja, MINI Den Haag :roll: Bij onderhoud moet ik altijd nog een keer terugkomen, omdat ze altijd wel iets niet op voorraad hebben.

Gelukkig krijg je wel altijd een goede leenauo mee :wink: das ook een manier om auto's te verkopen.

Wel mooie velgen 8)
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mei 2013, 22:05

Lekker verhaal Jordi, heel fijn meegedacht met de klant :roll:

Wielen zien er fris uit en zag ik daar het juiste vaantje aan je binnenspiegel :D kan dat in D-H?
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mei 2013, 22:10

Wat een gedoe weer. Nu maar hopen dat er ff wat fatsoenlijke kilometers gemaakt kunnen worden zonder gezeur.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2013, 10:06

MINI Den Haag....wat een kansloze prutsers zijn dat. Ik neem aam dat dit dan ook je laatste bezoek was aan die amateurs. Je bent iig niet de eerste met zo'n ervaring. Volgende keer gewoon 20 minuten verderop rijden en naar Van Poelgeest Amstelveen gaan, daar kunnen ze je namelijk wel gewoon helpen. Kun je gelijk langskomen bij get clubhuis voor een bak koffie want da's alweer veel te lang geleden :wink:

Wielen en spiegels: :icon_top:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2013, 11:22

BRG schreef:Lekker verhaal Jordi, heel fijn meegedacht met de klant :roll:

Wielen zien er fris uit en zag ik daar het juiste vaantje aan je binnenspiegel :D kan dat in D-H?
hahaha, eigenlijk kan dat niet. Daarom haal ik hem uit veiligheid voor mijn ruiten en lak eraf als ik geparkeerd sta. :mrgreen:

@Batje, inderdaad, thanks!

@Ian, absoluut! Kreeg een mooie R56 mee in het midnightblack met mooie witte leren bekleding.. alles erop en eraan!

@Rob, of dit mijn laatste bezoek was? Wat betreft een reparatie wel ja! Het enige wat ik eventueel nog zou doen is een prijsopgave laten maken en vervolgens weer zeggen, ajuus! en dan naar Poelgeest gaan of Breeman.. of nog een stukje verder naar die in Dordrecht. Maar bedankt voor de tip, want je hebt gelijk, het is alweer veel te lang geleden! :oops:
Ik heb mezelf opgegeven om volgende week naar A'dam te gaan voor de McMeet (:
Afbeelding

nikkwaus
Mod virus alert!
Mod virus alert!

02 mei 2013, 12:38

mooie mini.
das erg met die versnellingen kabels.
ik heb die van mij ook moeten laten maken en dat was in 1 dag gemaakt.
en dat waren hele aparte die ik had.
Afbeelding
jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re:

18 jul 2013, 08:29

nikkwaus schreef:mooie mini.
das erg met die versnellingen kabels.
ik heb die van mij ook moeten laten maken en dat was in 1 dag gemaakt.
en dat waren hele aparte die ik had.
Haha, ja dat is lekker. Ik ben echter geboren voor het ongeluk denk ik. Dus het zat weer is niet mee :p
Afbeelding

jordi8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Jordi8: MINI Blooper S (R50) (Update 28-04-13)

13 jan 2014, 18:34

Hallo iedereen!
Na heel lang niks te laten weten en naja.. het was gewoon doodstil hier, heb ik besloten om (helaas maar waar) mijn MINI te gaan verkopen en eventueel in te ruilen.

er is inmiddels van alles gebeurt met m'n MINI dat ik niet eens de tijd heb gehad om het te updaten in dit topic. Het komt erop neer dat ik persoonlijk MINI niet meer vertrouw.. en dan bedoel ik dus de versie voor 2007. Ik heb zelf teveel problemen gehad en het heeft me teveel geld gekost.. ik heb besloten de auto te verkopen.

Dan natuurlijk de vraag naar wat voor een auto ik dan ga zoeken?
Ik blijf wel plakken in Duitsland (soort van MINi country).. en ga op zoek (niet schrikken en niet schelden en tieren)... naar een Opel Corsa 1.6 GSI Turbo. Ik heb er al een paar op het oog, waaronder één uit 2008. Het is een rode sportieve bak.. ik heb goede begeleiding met het uitzoeken van de auto. Onder meer een ex Opel monteur (nu collega) die me graag helpt zoeken. Zelf gaat hij juist over naar MINI, dus dat is wel grappig.

Verder vragen? Stel ze gerust! Doodsverwensingen? Smijt ze eruit. haha, ik blijf toch stiekem op de site koekeloeren naar al het moois. Misschien in de toekomst dat ik een splinternieuwe mini koop. Maar voor nu is het (zeker met mijn leeftijd en wat ik nog moet doen in de toekomst) te prijzig om een MINI te behouden.

:mrgreen: sorry rob, rianne, willem en iedereen die ik vaak gezien heb tijdens meetings (als ik al aanwezig was).

>:(

Nu een bericht voor diegene die me hieruit gaan helpen voordat ik verbrand wordt: SOS
Afbeelding

JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Jordi8: MINI Blooper S (R50) Te koop? ..ja!.. :/

13 jan 2014, 20:46

Jammer Jordy, je was al zo stil de laatste tijd.
De een heeft geluk met de MINI en de ander niet. ( de laatste hoor jij bij )

Ik denk dat je van een Corsa ook snel genezen bent, maar wie weet.......

We zien je wel weer terug over een jaar of wat. :roll:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Jordi8: MINI Blooper S (R50) Te koop? ..ja!.. :/

13 jan 2014, 21:30

Jammer Jor, maar ik begrijp je beweegredenen. Maar MINIrijder of niet, je blijft welkom hé. Alleen die Slopel graag om de hoek parkeren...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”