PPCS (Mini Cooper S Parklane) New rimz @ pag 33
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Moet ik in echt zien.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Heel bijzonder. Vind het geloof ik wel mooiPPCS schreef:

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog ff wachten op de montage van mn lederen dashje en hopelijk ook het opnieuw erin zetten van mn voorruitje. Ik rij tegenwoordig fluitend op de snelweg
. FF de monteur vrijdag overtuigen
Gisteren iig de pekelvreters er maar onder gezet.

Niet heel erg DIK, maar wel netjes en veilig.
Binnenkort de webspokes is ff een goed sopje geven. Zijn heel vies namelijk. Nu twijfel ik alleen nog of ik deze winter het licht beschadigde wiel wil laten maken. Afdraaien van de rand is natuurlijk de enige optie. Ik ben alleen bang dat ie dan er heel anders uit gaat zien dan de andere velgen. Dunnere rand enz enz. Wie heeft hier ervaring mee, en dan met name dus de tweedelige velgen.
Gr,
PP

Gisteren iig de pekelvreters er maar onder gezet.

Niet heel erg DIK, maar wel netjes en veilig.
Binnenkort de webspokes is ff een goed sopje geven. Zijn heel vies namelijk. Nu twijfel ik alleen nog of ik deze winter het licht beschadigde wiel wil laten maken. Afdraaien van de rand is natuurlijk de enige optie. Ik ben alleen bang dat ie dan er heel anders uit gaat zien dan de andere velgen. Dunnere rand enz enz. Wie heeft hier ervaring mee, en dan met name dus de tweedelige velgen.
Gr,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini staat nu bij de dealer(amsterdam). Hoefde niet eens proef te rijden en de monteur (goeie jongen overigens) zag al dat de strip bovenaan er niet goed op zat. Hij wist niet of ze die op voorraad hadden, maar de strip moest los en de ruit waarschijnlijk ook. Die kon dan een fractie omhoog en dan zou het wagentje weer lekker stil zijn en niet de heletijd fluiten alsof het baasje tijd aan het rekken is in een voetbalwedstrijd. Nu maar hopen dat ze de spullen op voorraad hebben en dat alles lukt. Wil niet weer heen en weer met het OV, want dat functioneerd echt niet. Ben maar gaan lopen is sneller
Verder wordt het lederen dash met zorg(hopelijk) in de auto gebouwd. Zeer benieuwd hoe dat er uit zal zien. Dan volgen er asap foto;s. Maar ik moet zeggen dat het moeilijk is vast te leggen op de camera. I'll try. Kan niet wachten
Gr,
PP

Verder wordt het lederen dash met zorg(hopelijk) in de auto gebouwd. Zeer benieuwd hoe dat er uit zal zien. Dan volgen er asap foto;s. Maar ik moet zeggen dat het moeilijk is vast te leggen op de camera. I'll try. Kan niet wachten

Gr,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini opgehaald van de dealer. Het probleem met de fluitende/snerpende ruit is als volgt opgelost: Ze wilde in eerste instantie ruit verplaatsen en strip vervangen. Toen bleek de ruit blaasjes te hebben en hebben ze er maar een nieuwe in gezet. Prima servce dus. De lederen paneeltjes zien er NICE uit. Foto's lukte echt niet meer, want het was al pikke donker. Morgen beloof ik beterschap. Nog ff wachten dus.
Gr,
PP
Gr,
PP
- maus105
- Bonkey
- henkietenk
- Volledig MINI minded!