MR
Menno's Clubman D..
- maus105
- Bonkey
Bericht
heb al van alles opgezocht.
griep komt voor uit verminderde weerstand.
je moet veel zweten om alle bacterien eruit te krijgen(een half uurtje fietsen of lopen cardio trainen dus,zwaar maar het helpt)
je lichaam heeft nu teveel oxidanten(veel vitamineCnemen dus om het te compeseren15pilletjes per dag 3x5 ofzo)
goed je handen wassen anders besmet je jezelf continu op nieuw.
3xmultivitamine per dag
veel water drinken(het is normaal omdat je zo vaak drinkt om het half uur naar het toilet te moeten)afval stoffen scheiden.
als je eet veel groente want dat bevat ijzer en ijzer heb je juist nodig om er weer bovenop te komen.
thee met honing voor je keel
kippensoep,ook voor je keel en het bevat proteine ook opbouw stoffen dus.
dude dokter maus helpt je wel
echt ik heb een bloedhekel aan ziek zijn wat een ellende zeg
griep komt voor uit verminderde weerstand.
je moet veel zweten om alle bacterien eruit te krijgen(een half uurtje fietsen of lopen cardio trainen dus,zwaar maar het helpt)
je lichaam heeft nu teveel oxidanten(veel vitamineCnemen dus om het te compeseren15pilletjes per dag 3x5 ofzo)
goed je handen wassen anders besmet je jezelf continu op nieuw.
3xmultivitamine per dag
veel water drinken(het is normaal omdat je zo vaak drinkt om het half uur naar het toilet te moeten)afval stoffen scheiden.
als je eet veel groente want dat bevat ijzer en ijzer heb je juist nodig om er weer bovenop te komen.
thee met honing voor je keel
kippensoep,ook voor je keel en het bevat proteine ook opbouw stoffen dus.
dude dokter maus helpt je wel
echt ik heb een bloedhekel aan ziek zijn wat een ellende zeg
Laatst gewijzigd door maus105 op 22 nov 2007, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- MR
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heel vroeg! Moet zoveel doen! Plek zat bij ons om te klussen
Sideskirts, sidemarkers en verlichting, nieuwe carkits... ik krijg er zoveel binnen moeten allemaal getest worden. Binnenkort komt er ook een hele speciale radio (Parrot RK8200 zoek er maar eens op) mijn kant op....
:D vandaag te horen gekregen.... Dus ik moet 3rd party inbouwkit gaan regelen 
Ja ik ben ook niet lekker, maar vandaag gaat het al weer stuk beter... even te veel van mezelf gevraagd de afgelopen weken en dat komt er nu steeds een klein beetje uit... ik wil ook niet uitzieken...
@Maus, zie ik daar een onderschrift voor onder je forumnaam verschijnen
MR
Ja ik ben ook niet lekker, maar vandaag gaat het al weer stuk beter... even te veel van mezelf gevraagd de afgelopen weken en dat komt er nu steeds een klein beetje uit... ik wil ook niet uitzieken...
@Maus, zie ik daar een onderschrift voor onder je forumnaam verschijnen
MR
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kijk dokter Maus
Ik woon nog thuis dus voldoende adviezen voor mij hier! Bij mij werkt veeeeel slapen tot nu toe nog het beste!
MR,
over zaterdag, ik moet eerst nog even werken maar kom dan gewoon in de middag. Moet ook nog naar Antwerpen daarna dus weet nog niet hoe lang ik kan blijven. Ben wel benieuwd naar je uitlaat man
ziet er goed uit!!
MR,
over zaterdag, ik moet eerst nog even werken maar kom dan gewoon in de middag. Moet ook nog naar Antwerpen daarna dus weet nog niet hoe lang ik kan blijven. Ben wel benieuwd naar je uitlaat man
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

ik kom misschien toch ff kijkje doen
lelijk jong!!!!! hoe laat ben jij er?Menno schreef:Kijk dokter MausIk woon nog thuis dus voldoende adviezen voor mij hier! Bij mij werkt veeeeel slapen tot nu toe nog het beste!
MR,
over zaterdag, ik moet eerst nog even werken maar kom dan gewoon in de middag. Moet ook nog naar Antwerpen daarna dus weet nog niet hoe lang ik kan blijven. Ben wel benieuwd naar je uitlaat manziet er goed uit!!
ik kom misschien toch ff kijkje doen
- maus105
- Bonkey
- Menno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die wil ik wel delen, komende zondagen nog geen tijd dus het duurt het nog wel even, hoop het weekend van 16 december 
Maar op de foto hieronder is hij nog niet helemaal gespoten zoals hij nu is. Ik wil dalijk het matte gedeelte tot en met de middelste grill laten lopen, dus niet meer helemaal tot onder toe.
Het lijkt dan iets dikker dan het nu is..
Maar op de foto hieronder is hij nog niet helemaal gespoten zoals hij nu is. Ik wil dalijk het matte gedeelte tot en met de middelste grill laten lopen, dus niet meer helemaal tot onder toe.

Onze sponsors