Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Kwam op de FB site van Beek nog een aantal foto's tegen van de meeting van vorige week. Staan erg mooie foto's tussen! Deze vond ik van mijn eigen ride:
Vooral die eerste foto vind ik dik! Begin nu te twijfelen of ik de wielen überhaupt wel moet verkopen...
De nieuwe set blijft sowieso. Dat model vind ik nog iets mooier en bovendien is die set ook behoorlijk exclusief. LosCreeper's heeft de set ook even gehad, maar deze al vrij snel verkocht. Volgens mij zitten ze nu niet meer onder een MINI…
Hoe dan ook, misschien blijft de huidige set alsnog en wissel ik om het half jaar van set. Vooralsnog blijven de wielen nog even te koop staan, maar mocht de verkoop niet lukken dan hou ik ze er gewoon bij.
kan mij nog niet voorstellen dat de nieuwe set de oude overtreft want de concave zie je juist erg mooi bij het oude model en bij de nieuwe minder door de spaak vorm vind ik.
Het concave zie je nog steeds wel terug, hoor. In hoeverre dat zich straks optisch verhoudt tot de huidige wielen dat durf ik niet te zeggen, maar de wielen zien er allesbehalve vlak uit.