MINI Cooper S van CooperS-lightningblue (MINI = Exit)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Duurt een beetje lang altijd bij mij dat soort dingen aanschaffen.
@snans:
Geen idee of dat lekker is, heb hem nog niet mogen gebruiken, want de tank is nog zo goed als vol. Maar kan me voorstellen dat het lekker is te tanken met in je achterhoofd het idee dat je het zelf niet hoeft te betalen.
@Arjan:
Ja die mocht zeker niet ontbreken. Mensen moeten me vooral blijven zien al diehard MINI-rijder en niet als grijze hokkenknaller.
Ja, nu alleen nog bestellen.maus105 schreef:die gephotoshopte verlaging staat echt vet goed

@snans:
Geen idee of dat lekker is, heb hem nog niet mogen gebruiken, want de tank is nog zo goed als vol. Maar kan me voorstellen dat het lekker is te tanken met in je achterhoofd het idee dat je het zelf niet hoeft te betalen.

@Arjan:
Ja die mocht zeker niet ontbreken. Mensen moeten me vooral blijven zien al diehard MINI-rijder en niet als grijze hokkenknaller.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ik net nog meer op m'n camera tegen kwam is deze foto van afgelopen dinsdagavond.

243 GPS-km/h. In het onbekende op de analoge teller, maar 248 km/h op de digitale!!
Snelweg: A58 van Breda naar Roosendaal.

243 GPS-km/h. In het onbekende op de analoge teller, maar 248 km/h op de digitale!!

Snelweg: A58 van Breda naar Roosendaal.

- 320d touring
- BBQ hulpkok
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was de eerste keer dat ik ze op heb gepompt.
2,5 bar. Stonden op 1,4 bar voor en 1,9 achter....Des schreef:Welke spanning hou jij aan dan?CooperS-lightningblue schreef:Had m'n bandjes afgelopen week op juiste spanning gezet!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde het nét gaan zeggen. Dan heb je wel serieus veel lef!Arjan schreef:@ Wint: 243 km de Mont Blanc af?

Onze sponsors