Je kan denk ik de steuntjes aan de uitlaat cq. de Mini wel wat buigen zodat de uitlaat een snippertje lager komt te hangen. Raakt ie de bumper niet meer, toch?
Goed, heb vandaag mn aerokitje bij Jonkers gehaald! En toevalig waren de reflectors/sidemarkers net binnen, dus kon ik die gelijk meenemen! (de reflectors worden zsm naar jullie opgestuurd zeiden ze daar)
Ik wou jullie ff melden dat het om de standard reflectors gaat - dus niet met lampjes... Je hebt dus niet voor niets die lampjes besteld Berthil!
Ik zal in de komende weken, zodra ik tijd heb, de kit gaan monteren, en zal ik uiteraard wat fotos maken!
Ok, mooi want wilde die lampjes er toch niet in doen en zit er over te denken om die reflectoren zwart te spuiten zodat ze niet opvallen. Maar eerst zien of het mooi staat...
Hmmm, gezien de andere foto's van Berthil's olie-lekkage-probleem had ik toch een iets andere woordkeuze gemaakt...
Het uiteindelijke resultaat van de achterbumper ziet er wel erg mooi uit hoor. I.p.v. de boor-creativiteit, was het niet sneller geweest om een stukje "race"-gaas erachter te plakken? Of verliest de bumper dan echt alle stevigheid?
Vandaag de voorbumper er op gezet. Eerst nog wat van de onderkant af gedremeld zodat hij wat minder herrie op drempels en bolle weggetjes gaat maken:
De voorbumper past er erg mooi op. Ik heb de motorkap een halve centimeter hoger moeten zetten voor de watergekoelde intercooler. Door de verstelbare steunen rechts iets meer ruimte te geven en de ruimere bovenste ophangpunten op de voorkant van de Aero bumper heb ik de bumper een halve centimeter hoger kunnen plaatsen zodat hij weer heel mooi op de motorkap aansluit. Ik ben erg tevreden over. Een fotootje in het donker al komt de bumper niet helemaal tot zijn recht