Ha Coen. Bij mijn Cooper weet ik vrij zeker dat het geen vermogenstoename oplevert. Maar dat mag de pret niet drukken. Zojuist weer een stukje gereden en heb nu toch het idee dat hij wat feller op het gas isCoen1 schreef:Leuk verhaal zeg weer ! En die sport knop is echt leuk klopt ik heb hem ook op mijn 110 pk diesel en het mooie is met die knop erbij krijg je er 2 volle pk erbijen dat merk je
Thanks voor de tip Jeffrey m.b.t. het sluiten van de ramen! De ‘kleine’ aanpassingen met het programmeren heb ik op dagelijkse basis profijt van. Heel handig, vooral die koplampen in de garage. Ben heel benieuwd hoe de Clubman gaat smoelen met de Cooper S voorbumper. Moet nog even geduld hebbenJJJJ schreef:Mooie aanpassingen, ik heb het sluiten met de afstandsbediening ook gehad op de Chili Red Cooper.
Let wel op dat je bij het sluiten via de afstandsbediening nu geen beveiliging meer hebt dus opletten met de vingers.
Die 40sec dat je lampen gaan branden bij openen van de MINI is ook wel een goeie optie.
S bumper zal ‘m goed staan, heb ik ook gedaan en smoelt meteen beter.
Ik had dat ook, sportknop gaf net wat meer beleving in het stuurgedrag en gasresponse en dat in combinatie met een custommade S uitlaat die Spenki eronder had gezet gaf het ook nog iets meer geluid, compleet andere auto leek het wel.mbvandenberg schreef: Bij mijn Cooper weet ik vrij zeker dat het geen vermogenstoename oplevert. Maar dat mag de pret niet drukken. Zojuist weer een stukje gereden en heb nu toch het idee dat hij wat feller op het gas is
Gaaf Jeffrey! Zie je weinig, een Cooper met dubbele uitlaat a la Clubman style. Heel stoer. Voor mijn Clubman ook nog een overweging om ooit een dubbele uitlaat te plaatsenJJJJ schreef: Het was even zoeken maar dat zag er zo uit
De glans komt voornamelijk door de glascoating bescherming die hij heeft i.c.m. het wassen met de hand met goede producten.Coen1 schreef:.. trouwens waar was jij je mini mee ? Want hij is wel erg mooi diep zwart. Of poets je hem iedere week ?
Was zeker gezellig Dennis en dank voor de complimenten. Het feller reageren kan ook tussen de oren zitten maar heb toch het idee dat ik het merk. Hoe dan ook: ben heel blij met de mod!DennisHart schreef:Was gezellig Maurice en mooie dochter en Mini heb je. Ben blij dat je toch wel een feller gas response nu merkt.
Thanks, was er destijds ook erg blij mee.RonaldR56 schreef: @JJJJ die dubbele uitlaat onder de Cooper staat echt strak
Onze sponsors