Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hopelijk laat je vader tijdig weten of het lukt of niet, anders moet je nog een setje bestellenMaikR53 schreef: ↑15 feb 2021, 11:18Ik heb werkelijk geen idee hoe en of ze een beetje te plakken zijn, mijn vader is daar een stuk handiger in dus hij mag dat voor mij doen haha.
En als hij het niet ziet zitten laat ik het doen door Wrapcity. Ik plak zelf een postzegel nog scheef en op zijn kop dus ga er zelf niet aan beginnen.
Je bent een griezel Maik ;-) Ik zeg het overigens met bewonderingMaikR53 schreef:Voorbereid op mogelijk mislukken van de eerste sticker heb ik natuurlijk ervoor gezorgd dat er een 2e setje is. Hopelijk heb ik hem niet nodig en kan ik dat setje bewaren voor het geval dat er ooit iets met de bumper gedaan moet worden.
Fraaie tips Robert! Niet alleen informatief voor Maik lijkt mij.robertok schreef: ↑16 feb 2021, 12:42Met een pincet en wat water of zeep eronder werkt t ook wel. Kan je het nog weg vegen.
Ik plak de Lego stickertjes ook altijd met een pincet op de blokjes
Wat je ook kan doen:
- Schilders tapen op je sticker plakken.
- Je sticker daar mee recht plakken.
- Aan 1 kan de folie weg scheuren en de sticker daarmee vast plakken.
- Daarna aan de kant van dat geplakte stuk beginnen met de folie weg trekken.
Dan zou hij er "recht" op moeten zitten.
Thanks voor de tip!robertok schreef: ↑16 feb 2021, 12:42Met een pincet en wat water of zeep eronder werkt t ook wel. Kan je het nog weg vegen.
Ik plak de Lego stickertjes ook altijd met een pincet op de blokjes
Wat je ook kan doen:
- Schilders tapen op je sticker plakken.
- Je sticker daar mee recht plakken.
- Aan 1 kan de folie weg scheuren en de sticker daarmee vast plakken.
- Daarna aan de kant van dat geplakte stuk beginnen met de folie weg trekken.
Dan zou hij er "recht" op moeten zitten.
Onze sponsors