maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht
dit was mijn inspiratiebron:

alleen dan zonder die ster.
en op de motorkap dan in plaats van 2 strepen 1dikke over het midden van de motorkap.
of zal het dan weer te druk worden.ik vind zo en enkele streep namelijk erg dik staan!
ja precies dat is dan oon mijn bedoeling maar dat was me een beetje teveel knippenMaaij schreef:Ik zou ook ook het bovenstuk meenemen (rand naast ruitenwisser)
dit was mijn inspiratiebron:

alleen dan zonder die ster.
en op de motorkap dan in plaats van 2 strepen 1dikke over het midden van de motorkap.
of zal het dan weer te druk worden.ik vind zo en enkele streep namelijk erg dik staan!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Absoluut doen! Heel vet. Mat zwart, maakt het contrast zo lekker tegenover de glans blauw.
iDD
iDD
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
juist!!! goed bezig maus!! vind dat echt super cool... kan je wel vertellen dat de bovenkant echt super flut* is
ivm de motorkap die in de weg zit en de rare bollingen en hoeken... tipje: haal je motorkap er ffies af als je die bovenkant gaat doen 
verder vind ik eht echt cool.. nu dikke wielen.. en GAAN!!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
psies
coendek schreef:juist!!! goed bezig maus!! vind dat echt super cool... kan je wel vertellen dat de bovenkant echt super flut* isivm de motorkap die in de weg zit en de rare bollingen en hoeken... tipje: haal je motorkap er ffies af als je die bovenkant gaat doen
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
X 2kwiebje schreef:Wit staat echt 10 keer beter:D
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors