Zoals El Presidente al zegt, niet gek van opkijken als er meer met de striping gaan rijden, ik vind hem erg geslaagd. (even als een speer kontakt met youri opnemen)
he hans, ff zonder dollen, maar die originele intercooler stelt inderdaad geen fluit voor, waarom is dat zo lullig gedaan door BMW? Lijkt bijna een constructiefout, want meerdere mensen klaagden toch over een warm motorkap na het rijden met die turbo mini's? Volgens mij moet je dit ook al merken zonder die software update van Beek.
Ik heb er nog niet zoveel meegereden alleen naar mijn werk en terug maar merk toch al verschil en dat is boven de 4000 toeren waar die standaard niet zo heel veel meer doet en nu dus wel, want dat is ook een groot verschil tussen de R53 & R56/R55. Mijn GP begon pas vanaf 4000 toeren en met deze turbo is dat niet nodig en ook niet echt spannend maar ik denk dat een goede luchtfilter en de juiste software icm deze intercooler echt goed kan werken en ik dan toch echt een GP killer heb want hij trekt nu al veel beter boven de 4000 toeren..
Waar is het wachten op met die Beek software? Dat blijft ingewikkeld tegenwoordig. Met die r53tjes was dat zo gepiept. Weet wel zeker dat de Beek software wonderen gaat doen (icm. met die intercooler).
Ik heb trouwens ook van AC Schnitzer gehoord dat mijn afspraak wordt verzet naar eind maart. De software van de 2008 modellen 135i is veranderd. Inmiddels heeft Schnitzer wel de aanpassing, maar ze willen er zelf minstens 50.000km mee testrijden. Dus wachten.
Nou dat is het probleem, alle BMW & Mini modellen hebben nieuwe software en die is verdomd lastig te kraken vandaar via dat extra kastje maar dan moeten wel het schema hebben voor de draden.. wel zo handig.. als het goed is hebben ze dat volgende week! Er is nog geen 1 tuner die de nieuwe modellen kan kraken! (behalve Alpina omdat ze samenwerken met BMW)