ja heb ik ook direct gezegd!! maar BMW bleef erbij dat de auto daar gerepareerd moest worden, zelfs over het terugbrengen van de leen auto deden ze heel erg moeilijk!! (maar ze krijgen morgen ook nog een nette brief van me)
uiteindelijk met mijn eigen dealer hier kunnen regelen dat ze de auto ophalen!! maar dat is dus weer na het weekend!!
Clubman S Pepper White
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij is dat in heel europa dezelfde regelgeving... Je kiest zelf naar welke dealer hij getalkeld wordt!
Dat is niet erg normaal hoor denk ik... Heb je zo geen boekje van MINI Mobile Care?Olaf schreef:ja heb ik ook direct gezegd!! maar BMW bleef erbij dat de auto daar gerepareerd moest worden, zelfs over het terugbrengen van de leen auto deden ze heel erg moeilijk!! (maar ze krijgen morgen ook nog een nette brief van me)
uiteindelijk met mijn eigen dealer hier kunnen regelen dat ze de auto ophalen!! maar dat is dus weer na het weekend!!
Volgens mij is dat in heel europa dezelfde regelgeving... Je kiest zelf naar welke dealer hij getalkeld wordt!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
plannen zijn veranderd, laat de clubman toch ophalen door Renova, zodat zij hem meteen kunnen checken maandag bij hun in de garage. Heb geen zin bij eventuele vervolgschade dat dealers naar elkaar gaan wijzen. Dus maandag eerst grondige controle bij Renova!
Olaf
Olaf
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat heb je goed gezien Olaf..
eerst controleren..
Olaf schreef:plannen zijn veranderd, laat de clubman toch ophalen door Renova, zodat zij hem meteen kunnen checken maandag bij hun in de garage. Heb geen zin bij eventuele vervolgschade dat dealers naar elkaar gaan wijzen. Dus maandag eerst grondige controle bij Renova!
Olaf
dat heb je goed gezien Olaf..

eerst controleren..