klopt Stefan, dat zijn ze idd. Echt dikke ringtools man, supervet.
Maar nee, nu even niet meer zoeken naar M3's. Vind het supersuperdik, maar ga eerst nog even genieten van mn dikke JCW en sparen zodat ik in ieder geval de M3 kan kopen die ik ook echt wil. En dat ik 'm dan ook helemaal klaar kan maken voor trackdays.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
En nog wat anders aanpassingen Normaal als je een set te laag zet krijg je last van "jarring/stuiteren". Dit gaat ten kosten van je wegligging. Vaak heb je ook nog kans dat je op je bumpstops terecht komt .. dan is het in een keer gedaan met je wegligging. Hoe veel veerweg je nodig hebt ligt vooral aan de ondergrond waar je op rijdt.