Dank u dank uBigD schreef:mart het is een dag te laat volgens mij maar van harte gefeliciteerd nog man![]()
![]()
![]()
BigD

Heya Rini,... Dat is zeker toeval... jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Mooi feest gehad? Hoe jong ben je gebleven?rini.oome schreef:Hey Mart, ook de 13e jarig geweest. Haha, wat een toeval. Ik ook.
Nog van harte gefeliciteerd kerel.
Oh ja, en over je spoiler. Helemaa top, maar wel helemaal zwart dan
BI-XenonSamsara schreef:Heya Rini,... Dat is zeker toeval... jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Mooi feest gehad? Hoe jong ben je gebleven?rini.oome schreef:Hey Mart, ook de 13e jarig geweest. Haha, wat een toeval. Ik ook.
Nog van harte gefeliciteerd kerel.
Oh ja, en over je spoiler. Helemaa top, maar wel helemaal zwart dan
Over de spoiler: Hangt van veel factoren af hoe het wordt... eerst een zwarte basis zien te vinden. Met spuiten lopen kosten snel te hoog op om het leuk te laten zijn...
Ben nu even met een andere mod bezig, want waarschijnlijk neem ik de Bi-Xenon over van ikbendennis
Heya Pik! Sorry voor de late reactie. Ben net terug van vakantieWoosh! schreef:zit dat hem vooral in de kabelboom die anders moet?
ik kwam nogal wat verschillen tegen toen ik m'n DL's aansloot...
Bij Xenon gaat er een hoop automatisch, wat bij Halogeen allemaal geschakeld moet worden..
En dan kom je nog aan het puntje van de sproeiers..
wel jammer, want Xenon is dik en Xenon met Joeymod is helemaal dik!