Mart's R56 Cooper D LiB - JCW aeropakket / wielen terug!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 mei 2011, 23:40

BigD schreef:mart het is een dag te laat volgens mij maar van harte gefeliciteerd nog man :oops: :wink: :mrgreen:

BigD
Dank u dank u :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2011, 11:47

ik weet even niet meer of ik je nou al ergens gefeliciteerd had, maar ik doe het hier nog maar even voor de zekerheid;

Alsnog van harte met het behalen van je 30ste! :bleh
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2011, 11:52

Ja Rob, zo zie je, in het ene topic voel je je opeens jong, in het andere oud. :roll: :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2011, 11:58

:mrgreen:

zo snel kan het gaan idd...
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mei 2011, 12:14

Gefeliciteerd man!
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 mei 2011, 23:18

@ Mushrop en Ducks:

Bedankt gasten! Heb er een paar lekkere biertjes op weggetikt vrijdag nacht... :mrgreen:
Ri
Rini

18 mei 2011, 22:04

Hey Mart, ook de 13e jarig geweest. Haha, wat een toeval. Ik ook.
Nog van harte gefeliciteerd kerel.

Oh ja, en over je spoiler. Helemaa top, maar wel helemaal zwart dan :wink:
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 mei 2011, 22:20

rini.oome schreef:Hey Mart, ook de 13e jarig geweest. Haha, wat een toeval. Ik ook.

Heya Rini,... Dat is zeker toeval... jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Mooi feest gehad? Hoe jong ben je gebleven?

Over de spoiler: Hangt van veel factoren af hoe het wordt... eerst een zwarte basis zien te vinden. Met spuiten lopen kosten snel te hoog op om het leuk te laten zijn...

Ben nu even met een andere mod bezig, want waarschijnlijk neem ik de Bi-Xenon over van ikbendennis :mrgreen:
Ri
Rini

18 mei 2011, 22:46

Samsara schreef:
rini.oome schreef:Hey Mart, ook de 13e jarig geweest. Haha, wat een toeval. Ik ook.

Heya Rini,... Dat is zeker toeval... jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Mooi feest gehad? Hoe jong ben je gebleven?

Over de spoiler: Hangt van veel factoren af hoe het wordt... eerst een zwarte basis zien te vinden. Met spuiten lopen kosten snel te hoog op om het leuk te laten zijn...

Ben nu even met een andere mod bezig, want waarschijnlijk neem ik de Bi-Xenon over van ikbendennis :mrgreen:
BI-Xenon :shock: Wow, gaaf!!
Ik ben 39 jaartjes jong gebleven :P
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

21 mei 2011, 19:21

Negative on the Bi-Xenon...

Toch effe een groter probleem dan ik dacht om die over te zetten als je nu halogeen hebt. Komt te veel bij kijken.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

21 mei 2011, 23:35

zit dat hem vooral in de kabelboom die anders moet?

ik kwam nogal wat verschillen tegen toen ik m'n DL's aansloot...
Bij Xenon gaat er een hoop automatisch, wat bij Halogeen allemaal geschakeld moet worden..

En dan kom je nog aan het puntje van de sproeiers..
wel jammer, want Xenon is dik en Xenon met Joeymod is helemaal dik! 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 jun 2011, 21:02

Woosh! schreef:zit dat hem vooral in de kabelboom die anders moet?

ik kwam nogal wat verschillen tegen toen ik m'n DL's aansloot...
Bij Xenon gaat er een hoop automatisch, wat bij Halogeen allemaal geschakeld moet worden..

En dan kom je nog aan het puntje van de sproeiers..
wel jammer, want Xenon is dik en Xenon met Joeymod is helemaal dik! 8)
Heya Pik! Sorry voor de late reactie. Ben net terug van vakantie :mrgreen:

Lekker in Italie geweest... Como meer... bergwandelingen enzo... helemaal goed!

Anyway: Heeft inderdaad te maken met de kabelboom die anders is. Twee delen er van, omdat het een 8 polige kabelboom is in plaats van een drie polige... is dan weer wel dezelfde plug, maar die mist dus connecties als je die van halogeen hebt. Verder maakt xenon, voor de automatische leveling functie, gebruik van een sensor ergens op de voorste wielophanging. Die sensoren zitten er niet in als je halogeen hebt. Ook de sproeier moet dan worden aangesloten, maar dat schijnt mee te vallen. Als je dan eindelijk alles hardware matig hebt vast gekregen en aangesloten, moet er nog een knakker van de BMW dealer naar kijken met zijn laptop en dan is het nog maar de vraag of hij alles voor elkaar krijgt. Ze zijn niet zo handig met programmeren heb ik gehoord.

Al met al kwam ik tot de conclusie dat het teveel tijd, geld en tranen moest kosten. Dus laten varen.

Heb nu mooie bergschoenen gekocht van mijn centen, waar ik dan weer heerlijk mee door de Italiaanse bergen heb gewandeld samen met Rianne :mrgreen: Rianne, die overigens mijn vrouw gaat worden in plaats van mijn vriendin :mrgreen: 8) , want ik heb haar gevraagd of ze met me wil trouwen... En ze is zo lief geweest ja te zeggen :icon_top:

Zal allemaal nog wel effe duren hoor. Geen datum nog enzo.
GreyCooperS
Forum Junky

04 jun 2011, 21:08

:yeah :yeah :hoera :feest :hoera :hoera

Congrats kerel!! Goed bezig...en dan heb ik het niet over je nieuwe bergschoenen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

04 jun 2011, 21:11

Gefeliciteerd man!!! 8) 8) :)) :)) :feest :feest :feest :bier :bier (shakeit) (shakeit) :dansen :dansen

we mogen toch wel op jullie feessie komen he? :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2011, 21:12

Gefeliciteerd!!! :feest :hoera :bier

Toch had ik het romantischer gevonden als je Rianne via het forum ten huwelijk had gevraagd. :mrgreen:

:wink:
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”