Ben er echt heel blij mee, werkt echt lekker ipv het houtje touwtje krikje wat ik gebruikte.
Lekker solide, snel omhoog zonder te veel kracht zetten.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Heb um gisteren nog gebruikt. Zijn 4 verse zomerbanden onder de cabbie gegaan. Binnenkort weer gebruiken om de winterwielen te monteren. Bullets natuurlijk want anders doe je niet mee, toch Jeffrey!?
Thanks mannen, we zijn er ook nog steeds blij mee. Al begint t bij mij wel te kriebelen om over te stappen naar een clubman.
Ik had een clubman S gezien in BRG en vond die toch wel erg gelikt... :-pp
Vandaag nogmaals de wielen gewisseld. Kwam er gisterenavond laat achter , tijdens t op spanning brengen van de banden, dat er op de banden een rijrichting stond.... dus alles wat rechts lag moest links en andersom... #hekelaandubbelwerk
Was te laat toen laatst van die matten te koop kwamen, Rianne is echt snel!
En jij ook trouwens vanmorgen met die dakdragers.....( Moet af en toe werken tussen het internetten door, dus te laat)
Was BRG clubman S en stond in Steenwijk (geloof ik) te koop, was erg mooi met zwart dak, zwarte velgen.
Sinds ongeveer week, anderhalve week staat er niet meer op, dus zal wel verkocht zijn.. Kan dus ook geen fotootje laten zien.
Maar aloude probleem van de vrouw is nog steeds aan de orde, die moet overtuigd worden, want die houdt niet zo van veranderingen.
Kan deze eventueel naar Waardenburg laten komen (vanuit Venlo) om te bekijken, vind deze wel mooi.
Wel een leuk ding maar geen S. Wel alles in 1 kleur, dat ga ik nu ook prberen te regelen. Vind ik een stuk mooier dan wat ik nu heb iig!
Ik weet nog een mooie blauwe Clubman S in Dld. met navi, half leer, 63k op de klok, automatische airco, zwarte hemel, MF stuur etc. Kost je max 14k op NL kenteken. Dealer auto!
Ik geloof dat er nog een setje dakdragers op MP staat voor weinig.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *