Ossie's DS R56 S Chili, update @ pag.39
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had het je gister op de FS ook al gezegd, maar DAMNN wat staat ie er lekker bij zo zeg Os!! 

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Thanks, iedereen!
Next step: een JCW uitlaatdemper.
Wel een originele fabrieks af versie, dus niet die met de opzetstukken. Of er wel of geen logo's opstaan maakt me niet zoveel uit. Het extra sportieve geluid is voor dan even voldoende. Ik kan in een later stadium de midden demper nog vervangen voor een rechte pijp.
Deze dus:

Wel een originele fabrieks af versie, dus niet die met de opzetstukken. Of er wel of geen logo's opstaan maakt me niet zoveel uit. Het extra sportieve geluid is voor dan even voldoende. Ik kan in een later stadium de midden demper nog vervangen voor een rechte pijp.
Deze dus:

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
@Ron: insgelijks!
De carbonscoop van Robbie gaat hem niet worden. We hebben op de FS het even op de motorkap beoordeeld, maar het past niet bij de zwarte accenten.
Wat ik wel heel erg mooi vindt is deze Ram-2 scoop van M7. En dan in DS gespoten.

Maar ik moet ook wat te wensen overhouden. Dit ding is nogal aan de dure kant.

De carbonscoop van Robbie gaat hem niet worden. We hebben op de FS het even op de motorkap beoordeeld, maar het past niet bij de zwarte accenten.
Wat ik wel heel erg mooi vindt is deze Ram-2 scoop van M7. En dan in DS gespoten.
Maar ik moet ook wat te wensen overhouden. Dit ding is nogal aan de dure kant.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
, het geluid is gewoon genieten
!! Workslogo staat er niet op, maar dat wordt ruimschoots door het geluid goedgemaakt!
Dat wordt een supermodOssie schreef:Thanks, iedereen!![]()
Deze dus:

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee geen spijt next time.....Ossie schreef:VET!!8)
Bedankt Franklyn, het was weer een top dag vandaag.
Heb je geen spijt dat je maar een ronde hebt gedaan?
Deze hoort hier ook thuis. Veelste snel weer..haha

burn rubber not your soul

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
inderdaad heel leuk om het verschil zo direct te merken tussen een R53 en een R56s
allebij zo onwijs leuk... 
enne Os, binnenkort maar ff een dag voor een goede poetsbeurt plannen, heeft die auto wel verdient

enne Os, binnenkort maar ff een dag voor een goede poetsbeurt plannen, heeft die auto wel verdient

Onze sponsors