Mini Cooper S Tim
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim: Jubileum!
Aangezien ik eigenlijk wel af wil van het trillen bij het optrekken heb ik vandaag 2 nieuwe aandrijfassen gekocht! Vokgende week woensdag krijg ik een nieuwe stuurkogel dus plaatsen we de assen ook direct en lijnen we direct goed uit. Ben benieuwd!

- WimS
- Volledig MINI minded!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Mega-snelle levering! Zondag besteld en zojuist afgeleverd! Thanx VDG-autoparts!

Volgende week woensdag monteren!
En donderdag komt de MINI go-pro karavaan bij smudde in Enschede! Ik ga niet met de go-pro rijden maar met een S! Voor de mensen uit het oosten die zich nog niet hebben aangemeld, doe dat nog ff. Fabian wou het graag druk hebben!

Volgende week woensdag monteren!
En donderdag komt de MINI go-pro karavaan bij smudde in Enschede! Ik ga niet met de go-pro rijden maar met een S! Voor de mensen uit het oosten die zich nog niet hebben aangemeld, doe dat nog ff. Fabian wou het graag druk hebben!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker bezig!
Done, voor de zaterdag, een S met automaat en panoramadak!
Done, voor de zaterdag, een S met automaat en panoramadak!

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook met de S met automaat gereden na m'n GoPro ritje. Geweldig ding, alleen die automaat is zo zonde op die wagen. Als er nou nog schakelflippers op had gezeten, maar helaas...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Sven
- Volledig MINI minded!
- Ric01
- Leerling Mini lid
Bericht
Hier bij ons was wel de jcw met flippers wat een geweldige wagen!!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok, ik ken de een van de jongens van het team dus misschien is er nog iets te regelen.
Sorry Tim voor de slightly offtopic
Sorry Tim voor de slightly offtopic

- Timini
- Be Mini
Bericht
Lekker jongens!
Ik heb in ieder geval een testrit in de MINI Cooper S, Thunder Grey. Ben benieuwd!

Ik heb in ieder geval een testrit in de MINI Cooper S, Thunder Grey. Ben benieuwd!

- Timini
- Be Mini
Bericht
Heb van de week nieuwe aandrijfassen laten monteren en een nieuwe stuurkogel. Vanavond de boel uitgelijnd en wat een verademing. Trilling bij gas geven is helemaal weg!
werd wel een beetje irritant, zelfs inhalen op de snelweg met veel gas in zn zes liet de binnenspiegel trillen.
Het enige wat ik nog graag zou willen is een OEM-metersetje met witte wijzerplaatjes. Nergens meer te krijgen dus als iemand nog wat weet/heeft.....

werd wel een beetje irritant, zelfs inhalen op de snelweg met veel gas in zn zes liet de binnenspiegel trillen.
Het enige wat ik nog graag zou willen is een OEM-metersetje met witte wijzerplaatjes. Nergens meer te krijgen dus als iemand nog wat weet/heeft.....

- Timini
- Be Mini
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim
Gisteren een mooi dagje gehad in de Eiffel!

Thanx to club fotograaf Sven.
Onderweg nog even een mooie mijlpaal gehaald!

Thanx to club fotograaf Sven.

Onderweg nog even een mooie mijlpaal gehaald!

Onze sponsors